Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2085
http://www.oddcast.com/oddcast/site/...eatsensor.html
DONT MISS IT!

The BeatSensorTM a powerful music visualization tool, delivering eye-popping visual creations, edited to the beat of any audio. Ideal for the music industry, BeatSensorTM is also a perfect tool for promoting a brand through music entertainment. Using Flash and a proprietary algorithm, BeatSensorTM harnesses the power of real time audio-visual feedback to allow users to edit, live and on the fly, any animation to the beat of any audio track.

Features:

Live Mix Feedback: Whatever choices the user makes, the BeatSensorTM creates an inviting, unique video

Visual Assets: Animated figures, background animations, textures and tints

Special Effects: Split Screen, Cloning, Extreme Zoom, Inversion and Background Masking

Text Work Shop: Users can mix in personal text messages throughout the song

E-mail: Users can email friends with settings and text mixes

Sponsorship: Supports banners, interstitials, next generation product placement

E-Commerce: The applications can link to an e-commerce provider

Administration: Webmasters can upload assets, create contests and more

Data Mining: Webmasters can determine asset popularity, viral email success, overall usership, time online and much more
Oddcast.com generellt har masse kuult stuff da !
Hva skal man med egen musikk video i flash? Og kunne du ikke brukt 3 poster på den posten? *hirr*
Hmm, man kan sette den i fullskjerm og stirre på den...
Lett å bli hekta på det, jeg klarte nesten ikke løsrive meg, og var ganske rar i kroppen etterpå...
jeg synes den var meget fet!
synes og den var digg
Ehm ... er det bare min skarpe hjerne som ikke kobler helt rett igjen, eller fungerer ikke denne Flash greia med egne MP3 filer. Man kan altså bare se dette underverket med default musikken?

Jaja, det var morsomt å se på.
Den er visst bare for den defaulte musikken.
litt fett at den var laget i flash, da.
men jeg holder meg til winamp pluginsene mine, jeg..