Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 868
det er en spesiell server jeg spiller source på som kaster meg ut med jevne mellomrom grunnet feilen: "Your incoming packets(27,42(f.eks.)) are too low. Your incoming packets should be 30.00". Har bestandig rates satt til 25000/100/100, og skjønner ikke hvorfor dette skal være et problem akkurat på denne serveren. Kan det ha noe med ruteren sine MTU'er å gjøre?Eller er rett og slett bare nettet mitt ustabilt sånn at noen nettverkspakker rett og slett kommer fram/tilbake for sent?Vet at nextgentel er ustabile, men har 16 Mb så burde holde til litt source-gaming
Hvilken server er det snakk om? Fyr opp ip på forumet, så skal jeg sjekke den for deg Om det er en helt foreign server, prøv å spill på servere som f.eks DSrack.dk sine, og hold deg til 100 tick. Tror det er slik at dess lavere tickrate det er på serveren, dess lavere incoming packets er tillatt. Og lite tickrate er ikke bra, det vil si at hitboxen er forjævlig , den lagger.

http://worldofpwnage.com/images/lag_compensation.jpg

Her har du et bilde som viser en server med dårlig hitbox. Modelen du ser er mye lengre frem på skjermen din, enn den er i virkeligheten. Bildet er tatt med net_fakelag .
Bruk net_graph 2 for å sjekke hvor mange incoming packets du har

Har ikke særlig peiling på Source, men jeg tror dette skal være valid information
IP-adressen: 81.7.177.82:27023, en dansk server som jeg spiller mye på så kjipt å plutselig miste forbindelsen takker for svaret
Kjipt om du likte den servern, men om du går for kun servere med 100 tick (anbefaler dsrack) så vil du like de også Foreslår at du prøver ut noe annet Du kan selvfølgelig sette ned din egen rate på hvor fort du "tar bilder" av serveren (incoming packets) men dette er ikke å anbefale iom at dette vil ødelegge spillbarheten. Glhf!
ja får vel bare prøve meg fram....er fort å bli hengende på samme server når man finner en man liker, men forandring fryder vel takk for respons anyways, 2 KP til deg..glhf
Sist endret av karskkopp; 22. november 2008 kl. 01:14.
Hehe, glad I could help ! GL