Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1839
Anbefaler at folk sjekker ut denne engelske animasjonsserien. Veldig absurd og samfunnskritisk humor, i et meget gjennomført animasjonsformat.
Kan du forklare litt mer?
http://www.imdb.com/title/tt0386224/
Jeg har ikke sett denne serien, men det ser jo spennende ut.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for at du tipset oss Lastet ned Monkey Dust her om dagen.. er nesten blitt hekta på dt. absolut til og anbefale folkens
Noen som kan fortelle meg hvor jeg skal laste den ned? Jeg finner den ikke på verken piratebay eller mininova
Trådstarter
61 6
Soundtrack bla. Boards of Canada <3
Sitat av fappaggagga
Noen som kan fortelle meg hvor jeg skal laste den ned? Jeg finner den ikke på verken piratebay eller mininova
Vis hele sitatet...
sjekk http://www.secret-cinema.com/
Så bra ut ifølge imdb, så jeg får sjekke det ut!
Bra kvalitet fra secret-cinema?
Dårlig med seeding av serien. Så viss noen her har lastet ned serien, vær så snill å seede. Går treigt her!
Sitat av aislinn
Vis hele sitatet...
Tusen takk Håper serien er vertdt det, siden så ikke trygg ut da
Sitat av fappaggagga
Tusen takk Håper serien er vertdt det, siden så ikke trygg ut da
Vis hele sitatet...
Enig. Siden så spyware aktig ut
Ser slik ut ja, men den funker.
Sitat av Noose
Ser slik ut ja, men den funker.
Vis hele sitatet...
Jada, men dårlig med seeding
ei uke, om ikke mindre så er vel alt ferdig nedlasta
Alle sesongene er ferdig i morgen hos meg
Tok bare sesong 1 jeg
I like turtles
Skyfex's Avatar
Whoa.. den serien var litt.. surrealistisk. Merkelig serie, men ganske morsom.
takk for tipset ja ;D tror jeg skal laste denne ned, NÅ
hehe, det gikk faktisk fortere enn det jeg hadde trodd, var ferdig overnatta her. så litt av første episode;D så faktisk ganske så morro ut da skal se videre i neste uke
Håper dere som er ferdig å laste ned kan seede litt. Akkurat nå går jeg på 0-1 kb/s
Jeg har sett 3 episoder nå, og det eneste som drar ned på karakteren til nå, er at det blir relativt repetitivt etter hvert. Manusskribenten(e) bør finne på nytt stoff for hver episode.