Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1061
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Du synes kanskje det høres ut som godt tidsfordriv på kommende Bjørvika, men saken er faktisk om Opera som lanseres i versjon 6.02 i dag. Nytt i denne versjonen, er at du har muligheten til å sende SMS meldinger fra nettleseren. Norske brukere kan registrere seg, og for den nette sum av 10 kroner kan du sende 11 sms meldinger til vennene dine mens du sitter på freakforum.nu e.l og slapper av. Pengene belastes din mobilregning, og for alle dere som gidder, går det jo i tillegg kjappere å sende en SMS...
For at det skal fungere, må man laste ned Opera i bokmål eller nynorsk. (Hooray!! Nynorsk edition)

www.opera.com

(Kilde: Nettavisen)
heh... stylish!!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
gidd det da! når man først er på nettet kan man vel bare sende fra mother, som er 25 mld gratis
enig med Zpeef... hvorfor sende fra nettet i det hele tatt hvis man bare sparer en krone på hver 10 mld man sender...
hvorfor ikke bare sendre gratis fra sms-sider på nettet?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
forøvrig har jeg fikset så post-delen ser lik ut i opera/IE nå
så lol.. nynorsk browser..

snart kommer de vel med en for hver dialekt som finnes her og. og samisk.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
hmmz, samisk browser. *prøve*
artig å ha egen tab for reindrift og snøscooter dah
Hørest jo greit nok ut det, men gidder lixom ikke laste ned Opera pga det... Sier bare lenge leve mother jeg
Dersom Opera sin versjon funker BEDRE enn MotHer, PlanIt, MtnSms og slikt så vil jeg gjerne bruke den.

MotHer har jo problemet med stor belastning, og detter ofte ned.
ikke for å være blasfemisk, men opera har da vært tilgjengelig på nynorsk i alle tider? og er ikke konqueror (eller hvordan det nå staves igjen) for linux oversatt til samisk? vel-vel.
mother.no rocks ace. da end.