Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1423
Hei,

Har behov for et headsett med grei/middels lyd til rundt 500,- (om det finnes) . Har en pc i et en hjørne som av og til blir plages av lyden i rommet. Er på utkikk etter et helt ok headsett som har en grei "isolering" mot lyd utenfra.

Jeg har nada peil på dette så lager en liten tråd i godtroens ånd, da jeg ikke aner råd andre plasser

Edit; Kan legge til at jeg er vandt med et biltema headsett til kr 89,-. Så ikke legg listen veldig høy, det viktigste er at lyden rundt i rommet dempes
Sist endret av $pliffeN; 3. februar 2014 kl. 22:11.
Tror muligens ASUS Orion kan passe deg bra. De skryter om komfort og noice-dampening på ASUS's hjemmesider om ikke annet. Det gjør jo ingenting at det er på tilbud heller.
Sitat av DataFreak96 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
de har da ikke isolering? Det er i hvertfall ikke mye de hjelper.
Kjøp ett headsett med aktiv støy reduksjon, da får du best lyd og ikke noe støy ifra omverden.

http://www.komplett.no/sennheiser-px...FWKzcgod7FYAwg
f.eks
Sist endret av Crazy_Bitch; 3. februar 2014 kl. 22:52.
Med et budsjett på rundt 500 kr, så tror jeg det beste er å kjøpe et sett med lukkede hodetelefoner. Budsjettet sprenges fort når en skal ha aktiv støyreduksjon med i beregningen. Dessuten isolerer lukkede hodetelefoner ganske godt om de sitter godt på hodet, og har litt lyd aka spill/musikk på innsiden.

Om du liker bass, så kan du sikkert vurdere disse fra SONY også. Koster 1300 som billigste pris i neste butikk som har de på lager.
Jeg har et headsett fra Koss, det heter vel Koss QZ/Pro med aktiv støy reduksjon.

Dette er kun brukt engang da lydkvaliteten var for dårlig syntes jeg.

Betaler du frakten skal du få det gratis om ønskelig
AKG - NOK400
http://www.clasohlson.com/no/AKG-518...efon/38-5614-1
Ikke det helt store men passer budsjettet.

Teknikmagasinet har noen få
SteelSeries 4H - NOK 350 så lenge de varer.
Dette sprenger kanskje budsjettet ditt, men jeg kan love kraftig støyreduksjon! Peltor hørselvern
Se om du finner hørselvern med radio, de har som oftest minijack-inngang og du finner nok ikke bedre støyreduksjon! Fikk mine for 500 norske fjelldollar på salg.
Tusen takk for svar folkens!

Husaberg: Tar deg på ordet, sender deg PM

Mozzie: Haha, takk for tipset!