Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 624
“People are strange"
Heyhey
Kjøpte akuratt en brukt Traktor kontrol s4. når jeg skal laste ned programmet som hører til (traktor pro 2) så har jo serienummeret allerede blitt brukt av tidligere eier, slik at jeg ikke får gjort noen ting. hvordan får jeg løst dette? må jeg betale fullpris for programmet?
Lisensen gjelder kun èn PC. Så ja, du må betale fullpris for programmet.
Har du blitt opplyst at du får med Traktor Pro 2 av selger? I så fall har han ikke oppgitt riktig salgsinformasjon, og jeg synes du skal ta en prat med han. Hvis han ikke nevnte dette, må du enten betale fullpris eller ty til ulovlige nedlastninger.
“People are strange"
Trådstarter
Sitat av TaterKjell Vis innlegg
Lisensen gjelder kun èn PC. Så ja, du må betale fullpris for programmet.
Har du blitt opplyst at du får med Traktor Pro 2 av selger? I så fall har han ikke oppgitt riktig salgsinformasjon, og jeg synes du skal ta en prat med han. Hvis han ikke nevnte dette, må du enten betale fullpris eller ty til ulovlige nedlastninger.
Vis hele sitatet...
Tror ikke han var helt klar over det selv, fikk ikke opplyst at programmet fulgte med, men tror han tok det som en selvfølge…(det gjorde jeg og)