Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 860
Hei, vurderer nå å gå til innkjøp av et nytt Bose anlegg, og før dere tenker at jeg heller burde kjøpe noe annet og at Bose "suger" vær litt mer åpen. Har sett etter forskjellige muligheter, og det meste blir veldig stort. Du får kanskje bedre lyd, men størrelsen blir også mangedoblet.

Sånn som de forskjellige Bose anleggene er i dag er 510,520,525 og 535 de aktuelle modellene. Og vurderer da å gå til innkjøp av Bose lifestyle 520, og får dette også en del billigere ettersom jeg jobber i el-bransjen. En ting jeg enda ikke har forstått er forskjellen mellom de forskjellige 5.1 anleggene, er det verdt de ekstra 20.000 for toppmodellen 535?
Kom gjerne med forslag til gode hjemmekinopakker! Tenker å sette lista på under 20K, men er det noe spenstige modeller kan det også bli vurdert.
Bose har god lyd, ingen tvil om det, men jeg skal prøve noe nytt.

Går selv til innkjøp av disse i morgen. De største høyttalerene er langt fra store, slik du kan få inntrykk av på bildet. En forsterker utenom og du har fortsatt noen høvdinger til overs. Ta deg en tur i nærmeste butikk.
http://www.elutstyr.no/hjemmestereo/...lack-2470.html Var vel disse jeg hørte på og ble virkelig sjokkert over kvaliteten spesielt sammenlignet med Bose. Ikke at jeg er negativ til Bose men er så mye annet som også er bra eller bedre. Alt etter musikk smak osv.
Sitat av creavator Vis innlegg
http://www.elutstyr.no/hjemmestereo/...lack-2470.html Var vel disse jeg hørte på og ble virkelig sjokkert over kvaliteten spesielt sammenlignet med Bose. Ikke at jeg er negativ til Bose men er så mye annet som også er bra eller bedre. Alt etter musikk smak osv.
Vis hele sitatet...
Du får masse småanlegg til en billig penge med god lyd, men det blir ikke det samme som "store" høyttalere. Her har du en en lik en du linker til med utrolig god lyd.