Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 942
Har tuklet ganske lenge rundt i FL Studio men har aldri blitt fornøyd nok med prosjektene mine til å legge noe ut på Internett før i går natt (Er though ikke helt fornøyd enda). Prøvde å få til en behagelig, men samtidig aggressiv beat med litt atmosfære i.

Håper på feedback, og at beaten er brukbar
Link til beaten <----
Sist endret av Juicekongen; 3. januar 2014 kl. 10:50.
Digg sang.

Brotip: Du burde la de generiske Hi-hatsa droppe inn etter noen bars(4, 8, og 12) tror jeg fungerer bra etter at 808'sa dropper innom, så det ikke blir altfor repetivt, men likte sangen din
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Har tuklet ganske lenge rundt i FL Studio men har aldri blitt fornøyd nok med prosjektene mine til å legge noe ut på Internett før i går natt (Er though ikke helt fornøyd enda). Prøvde å få til en behagelig, men samtidig aggressiv beat med litt atmosfære i.

Håper på feedback, og at beaten er brukbar
Link til beaten <----
Vis hele sitatet...
Beaten er brukbar den Det var egentlig bare to ting jeg hang meg opp i, det ene er hihat'en som allerede er nevnt, også var det klappet.. Låta har et veldig fint "rom", men hihat'en og klappet er for "tørr" etter min mening.. Det kan sikkert fikses med litt reverb tweeking Ellers var det en nice og chill låt
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Digg sang.

Brotip: Du burde la de generiske Hi-hatsa droppe inn etter noen bars(4, 8, og 12) tror jeg fungerer bra etter at 808'sa dropper innom, så det ikke blir altfor repetivt, men likte sangen din
Vis hele sitatet...
Tenker du på rett etter at beaten dropper så skal jeg vente med å bruke hi-hats før etter litt? Er enig i at det blir kjedelig siden det er det samme hele tiden, spesielt uten noen som rapper på beaten.

Sitat av Kloakk Vis innlegg
Beaten er brukbar den Det var egentlig bare to ting jeg hang meg opp i, det ene er hihat'en som allerede er nevnt, også var det klappet.. Låta har et veldig fint "rom", men hihat'en og klappet er for "tørr" etter min mening.. Det kan sikkert fikses med litt reverb tweeking Ellers var det en nice og chill låt
Vis hele sitatet...
Skal jobbe med det Tusen takk for inspill!
Tenker litt ut i droppen, i midtpartiet på en måte, så det blir en overgang, først 808 + Snare/Clap etc. Så en eller form for overgang (Swoops, white noise etc.) så kommer hi hatsa inn.

Viss vi tar Hucci ft. Stooki Sound - Ball So Hard som et eksempel, så hører du at det tar sånn ca. 10-15 sekunder etter droppen kommer før hi-hatsa kommer inn.

Skjønner deg godt.
Sist endret av kimmy9gga; 3. januar 2014 kl. 23:41.
果実男爵
Juicekongen's Avatar
Trådstarter
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Tenker litt ut i droppen, i midtpartiet på en måte, så det blir en overgang, først 808 + Snare/Clap etc. Så en eller form for overgang (Swoops, white noise etc.) så kommer hi hatsa inn.

Viss vi tar Hucci ft. Stooki Sound - Ball So Hard som et eksempel, så hører du at det tar sånn ca. 10-15 sekunder etter droppen kommer før hi-hatsa kommer inn.

Skjønner deg godt.
Vis hele sitatet...
Ah, fatter nå! Får bare jobbe videre med den. Takk for inspill