Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1123
Halla freaks.

Jeg bestilte en Nad c275bee effektforsterker sist fredag. Og etter lang venting kom den endelig i dag Hentet den i dag kobblet kablene til og alt sånt. Men den vil ikke på! Får ikke noe lys eller noe sånt! Jeg kjøpte en demo versjon som hadde blitt brukt i butikkene til hifiklubben, Betalte 4k. ( ). Lurer på om den ble skadet mens den ble fraktet, er noen hakk i esken (Ikke noen synelige skader på selve forsterkeren :/ )

Noen som kan hjelpe??

Litt rotete men jaja :P

Danskene tokk ut sikringen :P

En mod kan stenge dene viss han føler for det :P
Sist endret av 3li-G; 14. september 2011 kl. 15:33.
Danskene tok ut sikringen ?
Vettikke :/ men jeg fikk taki en sikring! men den skruen hvar det verre med :/
Han duden som solgte meg sikringen sa at det var forskjellige sikrings skruer/holdere til nesten vert forsterker merke lurer på om det er mulig med en middlertidig ghetto setup, der jeg stapper sikringen først også noe bakom for å holde den inne? folie,teip osv?

Sitat av Smile Vis innlegg
Danskene tok ut sikringen ?
Vis hele sitatet...
åja! glømte å skrive det sårry :P det fulgte ikke med sikring eller sikrings skrue/holder :/

noen? titall