Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2265
Jeg har prøvd å legge ut film fra moviemaker til youtube, det går ikke fordi det er et prosjekt eller en MVM fil eller noe sant.
Jeg har en ny versjon så det står ikke ''lagre film som'' men ''lagre prosjekt som'' og youtube sa jeg skulle da pubelisere film, men jeg forstår det ikke, noen som kan hjelpe meg?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
Jeg har prøvd å legge ut film fra moviemaker til youtube, det går ikke fordi det er et prosjekt eller en MVM fil eller noe sant.
Jeg har en ny versjon så det står ikke ''lagre film som'' men ''lagre prosjekt som'' og youtube sa jeg skulle da pubelisere film, men jeg forstår det ikke, noen som kan hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
hvilket format er filmen i nå?
Når du er ferdig med å redigere, så trykker du på fil - publiser film, eller ctrl+p
ok hvor skal jeg pubelisere den?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
ok hvor skal jeg pubelisere den?
Vis hele sitatet...
i ei mappe, f.eks "Videoer", eller "Dokumenter"
ok men kor skal e pubelisere den hen?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av -TulleGutt- Vis innlegg
ok men kor skal e pubelisere den hen?
Vis hele sitatet...
1. publiser filmen på skrivebordet ditt, det er egentlig det samme hvor du publiserer den.
2. Etter du har gjort dette, gå på youtube.
3. trykk på "upload"
4. Trykk på knappen det står "upload video"
5. Nå kommer det opp et vindu, det er nå du skal finne filmen du publiserte. Finn den, og trykk "Åpne" nederst i høyre hjørne.
6. Nå venter du til den er ferdig uploadet.
7. PROFIT??
trur ikke du lagrer filmen som en film, jeg tror du bare lagre den som en moviemaker fil, slik at du kan forsette der du slapp. Men du må lagre den som eks, avi fil, du vil og merke at det tar noen minutter å lagre den vist du har gjort det rett da.
Fikk det til, måtte publisere dem på ''denne datamaskin'', søk TheAWSniper så finne dokke dem