Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2132
Kjæresten til min søster er fra Kosovo og han vil gjerne ha henne med til Kosovo. Og han sier det går en busstur til Kosovo fra Oslo den 27 Mars som drar tilbake til Oslo 10 dager senere tror jeg.

Er dette sant? er det eventuelt noen sider der det står litt info om det ?
Sist endret av hestelus123; 23. mars 2010 kl. 20:19.
Hva med å faktisk spørre typen hennes om litt mer informasjon? Hva forventer du deg at vi skal kunne vite? Skulle jeg ha pekt på en sannsynlighet så er det at det er en større gruppe som går sammen for å leie en buss, for så å kjøre dit med egen, eller innleid sjåfør for å spare penger. Jeg tror neppe at det går rutebusser til Kosovo.
Sist endret av gulunderstrek; 23. mars 2010 kl. 20:26.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Hva med å faktisk spørre typen hennes om litt mer informasjon? Hva forventer du deg at vi skal kunne vite? Skulle jeg ha pekt på en sannsynlighet så er det at det er en større gruppe som går sammen for å leie en buss, for så å kjøre dit med egen, eller innleid sjåfør for å spare penger. Jeg tror neppe at det går rutebusser til Kosovo.
Vis hele sitatet...
Norsken hans er ikke den beste. Og han vet bare hva en kammerat fra Oslo sier, jeg ville gjerne funnet ut om det sto noe på nettet. Men nå snakker ikke jeg om rutebusser, hva med tur pakker da? sånne som turister kommer med til Norge ? finnes vel noen sånne lignende, jeg forventer ikke at noen skal vite noe. Men kunne være noen som skulle dra dit eller kjente noen.
Sist endret av hestelus123; 23. mars 2010 kl. 20:38.
Skal vi bare sitte her og gjette hva vi tror om denne bussturen da?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Skal vi bare sitte her og gjette hva vi tror om denne bussturen da?
Vis hele sitatet...
Nei, står det at jeg vil at dere skal gjøre det? jeg lurer på om noen kanskje VET noe om dette, vil ikke høre deres teori om turen.
Sist endret av hestelus123; 23. mars 2010 kl. 20:44.
Sitat av xiyuno Vis innlegg
jeg forventer ikke at noen skal vite noe.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde at du ikke forventet at noen skulle vite noe?
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Norsken hans er ikke den beste.
Vis hele sitatet...
Hvis søstera di kan snakke med han så kan du gjøre det også. Tror du finner svaret ditt hos han, ikke her.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg trodde at du ikke forventet at noen skulle vite noe?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev det litt fort, men trenger dere å gjøre dette så vanskelig? har dere ikke noe annet å gjøre?

Vet du noe om dette vil jeg gjerne høre. Vet dere ikke, så kan dere bare holde kjeften istedenfor å pirke over ting jeg skriver når dere ikke kommer med noe nyttig informasjon i det hele tatt.
edit:
Det går forsåvidt mange busser fra sverige - pristina, bare å google. Men fant ingen direkte fra oslo
Sitat av vedinhio Vis innlegg
edit:
Det går forsåvidt mange busser fra sverige - pristina, bare å google. Men fant ingen direkte fra oslo
Vis hele sitatet...
Det samme som jeg fant.
Korrespondanse med disse bussene er ikke aktuelt ettersom ingen av dem går i mars måned.
du må aldri stole på en albaner. det har jeg hørt! de selger sine nærmeste for penger.
http://www.pristina.no/buss-pristina.html

var øverst på google :P

edit: gikk vist fra gøteborg denne :S :P
Sist endret av ex-adrin; 23. mars 2010 kl. 21:26.