Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1065
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Heisann, noen her som vet om ett program (helst så lite som mulig) hvor du kan legge inn filmer osv som du har, med kategori, format (svcd/divx osv), evt litt ekstra info... Og du må kunne skrive ut en liste over hvilke filmer som er lagret i programmet.
Anybody??
Totto
Funker vel fett å bruke access til dette? Men da må du selvsagt lage databasen selv.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
joa, kan gjøre det, men det ser ihvertfall ikke noe pent ut... Jeg fant ett program som het Movie Catalogue eller noe, men det ser ut som det er umulig å cracke...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Veit av et ganske bra ett, som drar ned info fra imdb, men husker ikke hva det heiter i forbifarten
fant en del program på download.com har ikke prøvd dem men noen er sikkert ok
du finner et ok program på sourceforge.com .. husker ikke hva det heter i forbifarta.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Trådstarter
heh, her har du to av 3 nye poster som er "jeg vet om ett SINNSYKT BRA PROGRAM, men jeg husker ikke navnet..." tenk folk, TENK!!
kunne gjerne tenkt meg det samme... har bare et tekstdokument med 200 filmer i...
Prøvde å lage noe greier i access. Du kan laste ned her hvis du er interessert.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Og jeg huska det!
http://collectorz.com/movie/
noen som har crack/serial ? du får ikke til å hente ned info fra imdb hvis du ikke registrerer... kjipt å måtte skrive inn alt dette selv... så ut som et bra program ihvertfall!