Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1460
Hei.
Har over en periode 1(uke) spist en del diazepam tabletter (10mg) ca 6-7 stk daglig, helst på kveldstid og nå har det gått ca 4 dager uten at jeg har tatt noe mer, men det jeg syns er rart, eller kanskje det er normalt, er at min samboer syns jeg ser helt fjern ut, hun sier jeg snakker som jeg skulle vært full/brisen osv. Eneste jeg merker personlig er at jeg føler meg konstant rolig i kroppen og at medisinen jeg bruker fast ikke virker som den pleier, har ADHD vis det har noe å si. Føler også at jeg er mer likegyldig og ikke redd for å snakke med folk som jeg ellers er. Er dette pga inntaket av Diazepamen som henger igjen eller har jeg rett og slett tatt for mye, pleide å sovne og ikke gå rundt som en snøvlete person , har også en tendens til å ta mer en jeg selv tror virker, nå var dette galenika så vet ikke om dem er sterkere. Vurderer å kaste resten av brettene i do for jeg ønsker ikke være sånn som jeg er nå.

Edit, jeg pleier ikke spise piller eller ta andre rusmidler en mdma noen ganger i året så dette er litt nytt og jeg er rådvil, derfor jeg spør her
Sist endret av Han fra Drammen; 14. juni 2022 kl. 04:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Benzoer er kronisk kriminelle svindlere. Du kan fint spise 10 til om dagen og du vil ikke tro du er ruset, men det er du! Andre rundt merker det dessverre
Anonym bruker
"Lett Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Diazepam har veldig lang halveringstid og du har tatt mellom 60-70 mg pr dag en uke i strekk. Det henger nok igjen, men du lander nok snart.
tar sikkert en uke før du er "normal" igjen, sitter veldig lenge i og som nevnt er det skumle at du ikke merker selv at du er helt kakemann