Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1287
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer bare på hvor mye ug dere ville anbefalt meg å ta, har vært borti mye psykadelier før både sopp og LSD. Sist dose jeg tokk var 210 ug, hvor mye ug burde jeg kjøre denne trippen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, lurer bare på hvor mye ug dere ville anbefalt meg å ta, har vært borti mye psykadelier før både sopp og LSD. Sist dose jeg tokk var 210 ug, hvor mye ug burde jeg kjøre denne trippen
Vis hele sitatet...
Jeg tar ganske store doser med lsd men etter 7-800 merket har jeg for min del funnet ut at hvis poenget er å utforske seg selv eller å lære noe så måtte jeg dempe meg på dosering. Dette fordi det var umulig å holde en tankerekke. Hvis tidligere tripper har gått greit er det nesten bare fantasien som setter grensene
Sist endret av 420master; 12. januar 2022 kl. 17:15.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, lurer bare på hvor mye ug dere ville anbefalt meg å ta, har vært borti mye psykadelier før både sopp og LSD. Sist dose jeg tokk var 210 ug, hvor mye ug burde jeg kjøre denne trippen
Vis hele sitatet...
Det spørs helt hva du er på jakt etter, vil du ha det gøy og chille med musikk og film? Eller vil du ligge i sofaen som et slakt og kjenne egoet smelte. Her er uansett en fin forklaring på cirka hva man opplever på forskjellige doseringsstørrelser:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Dosage Guide
LSD is unpredictable in intensity, and relatively minor dose variations may induce significantly different trips. The discussion below is a generalization of our experiences, but experiences that are “outliers” are not infrequent. Use this as a starting point only.

25 ug to 75 ug. A threshold/mild experience. A mild mood altering experience, with mild euphoria. Visual hallucinations are limited to color sensations, mild "breathing" effect, and psychedelic color flashes, especially when viewing bright objects like computer monitors or phones. Main trip may last four to six hours, but comedown may extend to standard length.

75 ug to 150 ug. A substantial experience. All phases of the LSD experience described above experienced. At lower range, hallucinations limited to a breathing effect, strong psychedelic colors, mild visual hallucinations (e.g., objects appear distorted). At the higher end of range, full hallucinations, with object appearing that do not exist, substantial distortion of actual objects, strong swaying of objects like trees, cartoon-like images. Sense of self intact; standard logic still applying, but self-judgment and fear/anxiety greatly reduced.

150 to 200 ug. Beautiful colors are everywhere, with stronger visual hallucinations overall. Closed eye visuals are very apparent. Life changing, spiritual experiences or realization may occur. Anxiety may occur.

200 to 300 ug. The peak of this trip can be very intense or even scary but like any LSD trip, once the peak effects are over, a state of contentment may follow. Sense of self remains intact, but irrational thoughts and obsessive thought patterns may arise, including “thought loops” or “looping”. Panic about one’s own safety, of the safety of loved ones, may occur. Closed-eye visuals are very strong at this dose.

300 to 400 ug. Strong visuals, loss of sense of self/ego dissolution begins. Standard logic may no longer apply at points. Visuals are intense. May be difficult to walk or understand normal day to day activities.

400 ug to 500 ug. Time distortions may become intense, including feelings of time stopping. Sense of self often gone/full ego dissolution is possible. Body movement becomes difficult and disorienting. No longer able to form rational thoughts as one enters a temporary psychotic state (not generally unpleasant). Very intense visual hallucinations. Closed eye hallucinations may be overwhelming, with some wishing to be able to escape the intensity of the trip.

500 to 700 ug. Very strong hallucinations. Objects appearing that do not exist. Elaborate hallucinations. Strong loss of reality. Entire ego dissolution likely. Strong religious or symbolic imagery may occur/mystical experiences reported. Often overwhelming.

700 to 1000 ug. Full out of body experiences. Synesthesia more likely. Religious imagery often strong. Entire loss of rationality, lack of ability to walk or interact in any meaningful way. Burning Man’s “Virtual Burn” begins to sound like a good idea.

1000 to 1500 ug Perception of standard reality stops. Entire field of vision may be hallucinations, including strong fractal hallucinations. Sense of death (or more accurately sense of ceasing to exist) often occurs.

1500 ugs+ Experiences may be similar to DMT but extended. Basic body functions are challenging. Vision is consumed by hallucinations. No sense of self remains. Audio hallucinations may be strong. Standard reality no longer applies. Merging with objects likely. No type of rational thought left.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det spørs helt hva du er på jakt etter, vil du ha det gøy og chille med musikk og film? Eller vil du ligge i sofaen som et slakt og kjenne egoet smelte
Vis hele sitatet...
Off topic men hvordan i all verden kan folk se film på psykedelia? TV blir for meg bare så ufattelig meningsløst
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Off topic men hvordan i all verden kan folk se film på psykedelia? TV blir for meg bare så ufattelig meningsløst
Vis hele sitatet...
Finnes de som gjør det.
Til og med skrekkfilmer
På syre klarer jeg fint å se på film ved 1-2 lapper men over det umulig for meg, sopp er også nogo med film
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Finnes de som gjør det.
Til og med skrekkfilmer
Vis hele sitatet...
Hvorfor ? Og hvilken dosering ? Har man en intensjon om å havne i underverdenen går det jo an, men der har man jo Salvia Divinorum, der er sannsynligheten kanskje 50% for å havne der, og det varer jo kort i faktisk tid.
Så squid game. Hadde med en kompis som skulle prøve sopp for første gang, men han fikk ikke noe funk pga anti-psyk( jeg viste ikke at han gikk på disse). Så for at vi fortsatt skulle kunne finne på noe sammen så vi film. Var helt ok, men litt forvirrende.
På små doser og før eller etter peak så er det faktisk veldig givende å se film. Man blir litt ekstra emosjonell og musikkinnslag får en ny dimensjon til seg. Anbefaler å søke opp filmer som andre anbefaler i kombo, har hatt god suksess med Shrek-filmene selv.
Film og syre er jo helt magisk om man turer alene ihvertfall

Kan anbefale Slow mo guys på youtube også. Og se lyn i 200.000 fps i 4K er et syn for guder