Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1427
Hei alle sammen.

Jeg har nå nylig gått til innkjøp av noen GammaGoblin VoidRealm blotters på 200ug. Flere personer jeg kjenner som har prøvd disse sier at 200ug er nok riktig.

Jeg har lest en haug av artikler om mikrodosering, og jeg er veldig interessert i å prøve ut dette. Hensikten er å se om jeg kan få bedre fokus, økt muscle-mind connection og jobbe litt med grumstanker oppi hodet.

Jeg har en tom melatoninflaske som rommer 30ml, og en pipette som suger opp 0,5ml. Kan noen hjelpe meg med matten her? Altså hvordan går jeg frem slik at 1ml blir 20ug? På forhånd, tusen takk for svar
10 ml væske, f.eks sprit. Putt oppi blotteren på 200ug. 1 ml væske inneholder da 20ug.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
10 ml væske, f.eks sprit. Putt oppi blotteren på 200ug. 1 ml væske inneholder da 20ug.
Vis hele sitatet...
Cheers sjefen! Hvor lenge pleier man å la blotteren ligge å godgjøre seg?
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Cheers sjefen! Hvor lenge pleier man å la blotteren ligge å godgjøre seg?
Vis hele sitatet...
La den stå i kjøleskapet i en dag eller to, rist på den et par ganger. Hvis den står i sollys, pass på å pakke inn i aluminiumsfolie.
Sist endret av Jorg; 24. november 2021 kl. 23:25.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøp en flaske med Ice drops på Vita, hell ut innholdet og vask den grundig for og bli kvitt smaken. ta av lokket og legg lappen oppi, og tilsett 100 dråper sterk sprit.
la stå så det får trekt ut så mye som mulig av LSDen, rist flaska godt før bruk, så vet du da at en dråpe er 2ug, så porsjonerer du deretter
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bedre og regne i dråper enn ml
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kjøp en flaske med Ice drops på Vita, hell ut innholdet og vask den grundig for og bli kvitt smaken. ta av lokket og legg lappen oppi, og tilsett 100 dråper sterk sprit.
la stå så det får trekt ut så mye som mulig av LSDen, rist flaska godt før bruk, så vet du da at en dråpe er 2ug, så porsjonerer du deretter
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du være sikker på at dråpene er like store? Hvorfor ikke bare kjøpe en liten 10ml flaske med vodka og legge syren oppi? Da får man metriske mål, og kan dosere så mye/lite man vill.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Hvordan kan du være sikker på at dråpene er like store? Hvorfor ikke bare kjøpe en liten 10ml flaske med vodka og legge syren oppi? Da får man metriske mål, og kan dosere så mye/lite man vill.
Vis hele sitatet...
Helt riktig kan godt gjøres slik også. Jeg bruker vodkaflaskene og legger lappen oppi
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Voidrealms skal være 105ug per lapp.
Kan være at kompisene dine sier det er 200ug for gamma goblins lsd er nøyaktig dosert med ren lsd, noe som gir kraftigere rus med lavere ug.
Voidrealms er kjent for å være sterke lapper
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Hvordan kan du være sikker på at dråpene er like store? Hvorfor ikke bare kjøpe en liten 10ml flaske med vodka og legge syren oppi? Da får man metriske mål, og kan dosere så mye/lite man vill.
Vis hele sitatet...
Ikke for å pirke, men 10cl er 100ml Men man kan vel egentlig blande det ut i så mye/lite man vil, så lenge man holder styr på konsentrasjonen i væsken