Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2690
Hei!

Har fått i doll 10mg depottabletter, og er usikker på hvilken dose som er mest hensiktsmessig å starte med. Har tatt en god del tram og oxy tidligere, men det er et par måneder siden sist.
Ønsker meg en god ruseffekt, men ikke så heftig at jeg sovner.

Noen med erfaring og råd?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Start med 1 eller 2 og se hvordan du føler deg. Ifølge psychonautwiki er 30mg en høy dose for instant release, og med depot er det litt mildere.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg var ca 13-14 stjal jeg en 5 elr en 10mg dolcontin tablett av min døde farmor. Jeg var ganske dritings å hadde med den tabletten på fest, men jeg mista den. Er 5 elr 10mg nok for å stryke med for en som er 13-14, 50k og har drukket endel? Isåfall slo det meg først 15år etterpå at det bare er flaks jeg lever.
nei det skal mer til for å daue av morfin. ville tatt 30-40 i første omgang og sikkert flere etter hvert. Om man har 0 toleranse trengs det ca 200-250 mg for å dø av morfin, om man skyter det så skal det mindre til og enkelte kan faktisk dø av så lite som 60mg
Sist endret av Bluesky_; 31. mai 2022 kl. 18:19.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
nei det skal mer til for å daue av morfin. ville tatt 30-40 i første omgang og sikkert flere etter hvert. Om man har 0 toleranse trengs det ca 200-250 mg for å dø av morfin, om man skyter det så skal det mindre til og enkelte kan faktisk dø av så lite som 60mg
Vis hele sitatet...
Bør nevnes at alkohol i miksen senker den grensa en del.
Må selv opp i 50-75 mg, ville selv startet med 30 mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bør nevnes at alkohol i miksen senker den grensa en del.
Vis hele sitatet...
Husk morfin har en biotilgjenelighet på 10-20%. Så tar man 10mg blir kun 1-2mg tatt opp. Hadde ikke dauet av det.