Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2325
Hei! Bestilte her om dagen denne her https://www.elkjop.no/product/mobil-...om-gray/268543

Men ser først nå at dette er en mobil ment for bedrifter?? Kan jeg brukke denne som privatperson?? Har prøvd å google, men klarer ikke å bli klok på det
Ja hvorfor skulle du ikke det?

Enterprise Edition
Enheten er klar til massedistribusjon over hele firmaet eller kontoret. Enterprise Edition inkluderer fire år med kvartalvise firmware-oppdateringer, og garanterer en livssyklus på to år for å støtte virksomheten din. Samsung Knox-plattformen sørger for sikkerhetsnivå på bedriftsnivå og sentral fjernadministrasjon for alle Enterprise-telefonene dine, og E-FOTA (Enterprise Firmware Over The Air) gjør administrasjonen enkel, selv for større mengder enheter med ulike OS-versjoner.
Er den kjøpt hos elkjøp som privat person skal det være uproblematisk, regner med at denne bare har ekstra funksjoner for bruk i firmaer.

Selvom jeg hadde kjøpt den via firmaet, kan jeg bruke den privat.
BRAND ∞ STRONG
Hva er logikken bak at hvem som helst kan gå inn på f.eks Elkjøp å kjøpe en mobil ment for bedrifter?

Skulle jo tro at en slik enhet enten var spesielt satt opp eller kanskje først og fremst noe en bedrift kjøpte inn i
stort kvanta og dermed billigere.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Skulle de ikke det? Både produsent og forhandler er vel minst like happy over å kunne selge et produkt med (unødvendige) ekstrafunksjoner.