Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 11091
Snuser litt på et nytt abonnent. Hva for man mest for pengene på?
Her må du komme med mer info, hvor mange GB trenger du i mnd og prisen etter dette er stor etter forbuk, man kan finne 1GB abo til rundt 100 lappen om det holder

Du kan også sjekke https://www.bytt.no/mobilabonnement/privat/sammenlign vil også sjekke hvem nett de bruker, altså Telia/Telenor eller Ice så du er sikker på at du ikke får dårlig dekning etter hvor du bor
Sist endret av RapTouR; 16. juli 2020 kl. 10:13.
For meg lønner telenor seg ettersom jeg får vg+ og min sky med i abonnementet.
Talkmore er Telenor nett
For min del så virker det som om alle abonnement er ca like gode til ca samme pris. Det virker som om det er litt mer forskjeller hvis du skal ha "fri" data dog. Byttet selv fra Ice til Talkmore i fjor høst, da jeg fikk 1200 Norwegian cash points for det. Byttet nettopp tilbake til Ice siden jeg fikk 600 kroner i rabatt på ny telefon.

Tror nok det er mest å hente på slike tilbud, spesielt hvis du slipper (lang) bindingstid. Hos Talkmore fikk jeg cash points etter 3 måneder, hos Ice må jeg binde meg i 12 måneder
▼ ... over et år senere ... ▼
Holder med steili, beste er å bytte hele tiden, her er noen som har bra introtilbud nå:
Talkmore - 2 mnd gratis til den som verver og den som blir vervet.
Onecall - 2 mnd gratis til den som verver og den som blir vervet.
Fjordkraft - Har tilbudt 2 - 3 måneder gratis når man har ringt og spurt om et bra tilbud.

Noen som forresten har en vervelink til Onecall? I så kan jeg la meg verve dit nå.
Jeg skal teste ut NorgesEnergi nå, de ringte meg en kveld jeg hadde promille, så da fant jeg ut at det kanskje er en god idè å teste ut noe nytt.... Har egentlig vært fornøyd med Talkmore, men NorgesEnergi skulle visst være billigere. Så får se da...
Sist endret av Medusa; 21. oktober 2021 kl. 16:17.
datadyrkegeeknarkis
84 6
Bruker chilli. 100GB data i mnd'en. Etter det settes farta ned til 3-4 MBit. Men har klart å laste ned nesten 400GB denne måneden uansett.
Rinkebysvorska‘n
Noen som vet hva som er best for meg? Vil ha mest mulig mobildata, pleier nesten aldri ringe med telefonlinje så trenger ikke mye ringetid.

Chilli nevnt over skal jeg sjekke.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Noen som vet hva som er best for meg? Vil ha mest mulig mobildata, pleier nesten aldri ringe med telefonlinje så trenger ikke mye ringetid.
Vis hele sitatet...
Ubegrenset tale og tekst er vel stort sett standard for alle abonnement.
Det som skiller planene fra hverandre er mengden data.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Noen som vet hva som er best for meg? Vil ha mest mulig mobildata, pleier nesten aldri ringe med telefonlinje så trenger ikke mye ringetid.

Chilli nevnt over skal jeg sjekke.
Vis hele sitatet...
Hos oneCall kan du velge bort ringeminutter helt, men tror ikke det er mye å spare på det dessverre