Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  173 39075
LES hva tråden heter, syns det er så mye babbel her jeg

anyways, Beste Legalhigh - Nylig har det blitt en del Smoke XXXX, som gir en ganske trippy følelse, men min favoritt: "King B" aka "King BBB" - Er som om jeg kommer inn i min egen verden, ekstremt vanskelig å forklare - etter utallige forsøk.

Men hvertfall, etter noen ganske smude bonghits gikk jeg ned på rommet mitt og satt meg foran 'widescreenskjermen, det første jeg legger merke til er at jeg føler meg som en kjempe. at egentlig alt er kjempestort, men jeg er bare enda større. det var så utrolig langt ifra klokka og opp til nettleseren :P King B gir en ganske lang rus, etter min mening - og man blir temmelig giggly.

verdt å prøve!

Edit: vær forsiktig med det som ligger nederst i posen. værste tripen jeg har hatt noengang lå neddi der
Sist endret av greenstone; 17. januar 2010 kl. 19:32.
Så Enig med "GreenStone" her

Pass deg litt for å røyke formye "Smoke xxxx" eller "King B" .
kan være ganske så trippy saker ; )
Beste "legal high" etter min mening må da i såfall være bensin. 50 kr og du er på bæretur i flere dager...
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Beste "legal high" etter min mening må da i såfall være bensin. 50 kr og du er på bæretur i flere dager...
Vis hele sitatet...
Bensin har jo langt værre bivirkninger enn de aller fleste andre lovlige (og ulovlige) rusmidler, samt at de færreste finner effekten spesielt behagelig. Du skal være rimelig desperat om du tyr til bensin...
Du har helt rett i det du sier, felix, men jeg føler at bivirkninger blir et litt svakt ord i dette tilfellet.

Bensinsniffing medfører enorme skader i forhold til de aller fleste andre rusmidler. Sjansen for å dø under selve rusen av respirasjonsdepresjon er statistisk sett større enn ved intravenøst inntak av heroin eller andre opioider. Det fortrenger også oksygenet man puster inn og surstoffmangel som følge av dette er heller ikke uvanlig. Hjerteryteproblemer kan også inntreffe. For å ikke snakke om hva man kan finne på under selve rusen.

Langtidseffektene er enda verre. Bensin løser opp fett. En betydelig del av hjernen består av fett og bensinsniffing kan medføre alvorlige, irreversible hjerneskader. Fett finnes også i veldig mange andre deler av kroppen, som for eksempel rundt benstrukturen i muskler.
Jeg er kanskje ikke så flink med ord og slik. Var ment som sarkasme.... Sorry

Fint at du har slik tro til vitenskap og slik. Bare husk på at de smarteste hodene allerede er kjøpt og betalt av de som prøver og styre oss

(Timothy Leary speaking)
Think for yourself.
Question authority.
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Fint at du har slik tro til vitenskap og slik. Bare husk på at de smarteste hodene allerede er kjøpt og betalt av de som prøver og styre oss

(Timothy Leary speaking)
Think for yourself.
Question authority.
Vis hele sitatet...
Å tenke selv er vel og bra, men du betviler vel ikke at det exocytose skriver her stemmer?
Noen prøvd 1 liter expresso? Så Kristopher Scauh prøve det på prosjekt forfall, han sa det var den beste legal high han har prøvd =D
Muskat er vel lovlig? i hvertfall så er det muskat
Nei jeg betviler ikke at Exo har feil lol. Men bensin det er lovelig, billig og vitenskapen mener at det gir en rusvirkning. Så da må det vel være en legal high?
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Nei jeg betviler ikke at Exo har feil lol. Men bensin det er lovelig, billig og vitenskapen mener at det gir en rusvirkning. Så da må det vel være en legal high?
Vis hele sitatet...
Ingen som har sagt at det ikke er en legal high. Bare poengtert at skadeomfanget etter misbruk av bensin er skyhøyt. Du kan finne så og si hva som helst annet og ruse deg på om valget står mellom det og bensin.
Nei jeg betviler ikke at Exo har feil lol. Men bensin det er lovelig, billig og vitenskapen mener at det gir en rusvirkning. Så da må det vel være en legal high?
Vis hele sitatet...
Bensin er farlig godt har sniffa det et par ganger man blir helt kake hehe, er ekke noe falig eller som alle skal ha det til jeg har brukt det i mange år kjenner ikke noe forksjell.

Sitat av 4858fkggjf Vis innlegg
Bensin er farlig godt har sniffa det et par ganger man blir helt kake hehe, er ekke noe falig eller som alle skal ha det til jeg har brukt det i mange år kjenner ikke noe forksjell.
Vis hele sitatet...
aceton og lynol er også deilig men det er endel farligere å sniffe en benz.
peace
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av 4858fkggjf Vis innlegg
Bensin er farlig godt har sniffa det et par ganger man blir helt kake hehe, er ekke noe falig eller som alle skal ha det til jeg har brukt det i mange år kjenner ikke noe forksjell.
Vis hele sitatet...
bare jeg som syns det der er fantastisk morsomt?
Sitat av somnium Vis innlegg
bare jeg som syns det der er fantastisk morsomt?
Vis hele sitatet...
Nope
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Nei jeg betviler ikke at Exo har feil lol. Men bensin det er lovelig, billig og vitenskapen mener at det gir en rusvirkning. Så da må det vel være en legal high?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg argumenterte bare for at det ikke er "din beste legal high". Sure, om du setter ruseffekt forran alt annet, og rangerer et stoff utelukkende etter hvor "fucka" du blir og hva en brukerdose koster, da scorer bensin ganske høyt. Om man imidlertid ser på helheten, skadevirkninger inkludert, er bensin en sad excuse for a drug...
Så hva er det beste legal high da etter din mening (felix) når man tar i betraktningen virkning/skadevirkning/pris? Prøver ikke lage noen dårlige vibber her så ikke bli sur. Er bare litt nysgjerrig.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Vanskelig spørsmål da mange ser på diverse RC'er som legal highs, men man vet heller ikke skadeomfangen av disse.

Hva defineres egentlig som LEGAL high? alt av produkter som gir deg en rus eller som påvirker kroppen overhodet, er klassifisert som et legemiddel, og da kan man, i teorien, bli dømt for å være i besittelse av denne substansen.

Personlig har jeg to favoritter, jeg liker Kratom, samt 2c-fenetylamingruppen (selv om de har NOE ulik effekt).
Sitat av Chocolope Vis innlegg
Så hva er det beste legal high da etter din mening (felix) når man tar i betraktningen virkning/skadevirkning/pris? Prøver ikke lage noen dårlige vibber her så ikke bli sur. Er bare litt nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Min personlige mening? Tja, jeg har ikke erfaring med RC'er (jeg anser risikoen som for stor, ettersom disse stoffene enda er lite utprøvd) og liker ikk effekten av ting som poppers og stimulanter (koffein, efedrin, guarananin etc.).

Jeg tror nok konklusjonen må bli salvia, selv om jeg også har hatt utrolig mange morsomme opplevelser med alkohol oppgjennom, som jo også er en legal high.
Kratom anser jeg som den beste legal highen.
Må si Salvia og ''Glade'' do sprey (inhalerer i pose) ikke til og anbefale svært farlig også dødlig.
BTW jeg gjør ikke Glade lengere
Nå må dere skjerpe dere folkens!
Å innhalere sprayboksgasser, bensin og løsemidler generellt er det dummeste dere kan gjøre, og om dere fortsetter VIL dette får store konsekvenser! Skadeomfang er godt dokumentert ellers på forumet, så om dette gjelder deg foreslår jeg at du søker litt etter dette.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg har vært ung, dum og naiv selv engang.
Det er ikke alltid så lett å se skadeomfang som ikke vil ramme deg der og da ( selvom det i aller høyeste grad kan dette ).
Ting kan virke kult der og da, ungdom fucker hverandre opp og plutselig sitter man med huet godt plantet over gressklippermotoren.
Derfor synes jeg det er viktig at noen gir klar beskjed, sånn som jeg fikk når jeg var "dust i huet".

Om dere absolutt må ruse dere, uten at jeg på noen som helst måte oppfordrer til det, så skaff dere en bønne å røyke, kjøp/få den kule sosialklientmora til kameraten deres med det utsvevende livet til å kjøpe pils for dere eller sett dere å spill xbox 360 som veldig mange andre gjør. Bortimot alt er mindre helsefarlig enn sniffing. Husk også på at dere lett kan bli tatt hjemme for dette, da f.eks bensinsniffing får ånden deres til å lukte mistenkelig likt eksosanlegget på en Nissan Skyline uten forbrenning.
Sunt og deilig.

Trene til man nesten faller om, så skal du få ditt tidsbeste rus.

Også kjent som "Runners high".

Løp til du kjenner at du ikke orker mer, så pusher du deg selv 30 min til. Til slutt får man en følelse av gudhet/udødlighet, en teori er at kroppen frigjør utrolig mye endorfiner for å dempe smerten i kroppen opplever.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av stranger Vis innlegg
Nå må dere skjerpe dere folkens!
Å innhalere sprayboksgasser, bensin og løsemidler generellt er det dummeste dere kan gjøre, og om dere fortsetter VIL dette får store konsekvenser! Skadeomfang er godt dokumentert ellers på forumet, så om dette gjelder deg foreslår jeg at du søker litt etter dette.

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg har vært ung, dum og naiv selv engang.
Det er ikke alltid så lett å se skadeomfang som ikke vil ramme deg der og da ( selvom det i aller høyeste grad kan dette ).
Ting kan virke kult der og da, ungdom fucker hverandre opp og plutselig sitter man med huet godt plantet over gressklippermotoren.
Derfor synes jeg det er viktig at noen gir klar beskjed, sånn som jeg fikk når jeg var "dust i huet".

Om dere absolutt må ruse dere, uten at jeg på noen som helst måte oppfordrer til det, så skaff dere en bønne å røyke, kjøp/få den kule sosialklientmora til kameraten deres med det utsvevende livet til å kjøpe pils for dere eller sett dere å spill xbox 360 som veldig mange andre gjør. Bortimot alt er mindre helsefarlig enn sniffing. Husk også på at dere lett kan bli tatt hjemme for dette, da f.eks bensinsniffing får ånden deres til å lukte mistenkelig likt eksosanlegget på en Nissan Skyline uten forbrenning.
Vis hele sitatet...
ikke at jeg ikke er enig i det du sier, men tråden handler strengt tatt ikke om dette.

"beste" legal high kan selvsagt tolkes på mange måter, men i og for seg så tror jeg trådstarter mente rusen i seg selv, ikke nødvendigvis dens skadeomfang (selv om det i realiteten er idiotisk å unnlate å ta det med i ligningen om "beste legal high").

Sitat av rogerolsen18 Vis innlegg
Sunt og deilig.

Trene til man nesten faller om, så skal du få ditt tidsbeste rus.

Også kjent som "Runners high".

Løp til du kjenner at du ikke orker mer, så pusher du deg selv 30 min til. Til slutt får man en følelse av gudhet/udødlighet, en teori er at kroppen frigjør utrolig mye endorfiner for å dempe smerten i kroppen opplever.
Vis hele sitatet...
flott forslag, men det kan nok ikke sammenlignes med diverse rusmidler desverre. det er en grunn til at folk sitter med sprøyta i armen istedetfor å løpe tulling nedover torget (sporet litt av "legal"-aspektet her men).
Sitat av Genodor Vis innlegg
Salvia er da ikke ulovlig. Salvia er et reseptbelagt legemiddel, som da betyr at du må ha resept fra legen for å kunne importere salvia til Norge.
Vis hele sitatet...

Jeg er ganske så sikker på at Salvia er ulovlig i Norge (noe vi kan takke mediehysteriet for (død over media )).
Jeg prøvde nylig å kjøpe salvia fra en engelsk nettside, der jeg fikk i svar at de ikke kunne shippe til Norge pga det var ulovlig.

Salvia is illegal in Norway, which is why no one will ship salvia there.

Sorry!

Regards,
John Clarke
The Coffeesh0p
(coffeesh0p.com)
Sitat av Reitaner Vis innlegg
Jeg er ganske så sikker på at Salvia er ulovlig i Norge (noe vi kan takke mediehysteriet for (død over media )).
Jeg prøvde nylig å kjøpe salvia fra en engelsk nettside, der jeg fikk i svar at de ikke kunne shippe til Norge pga det var ulovlig.

Salvia is illegal in Norway, which is why no one will ship salvia there.

Sorry!

Regards,
John Clarke
The Coffeesh0p
(coffeesh0p.com)
Vis hele sitatet...
John Clarke er feilinfromert. Det er lov å bestille små mengder salvia fra EØS-land (som England). Det hender tollen krever resept om pakken blir stoppet, men thats that.
Sist endret av felix_poker; 25. januar 2010 kl. 10:24.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
John Clarke er feilinfromert. Det er lov å bestille små mengder salvia fra EØS-land (som England). Det hender tollen krever resept om pakken blir stoppet, men thats that.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, det sier i hvertfall psykiateren min.
salvia skal være lovelig, det er ikke på dop listen men på urte listen her i norge, men har selv prøv å bestille fra en engelsk side men de sente ikke til Norge, hvorfår vet jeg ikke men.. jeg skal nok prøve på en ny bestilling om ikke så alt for lenge bare vente på neste lønning;P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av sfj-finest Vis innlegg
Vil bare legge til.. ex-ses platinum anbefales på det sterkeste. Føles faktisk som en indica/sativa hybrid.Rimelig sterk også
Vis hele sitatet...
Bare for ordens skyld. Vil politiet kunne si eller gjøre meg noe som helst om dette slår ut på pisseprøve? I pisseprøve kontrakten står det at jeg ikke skal bruke noe ulovlige rusmidler.
Hva er glade ? Åssen gjör man det :P?
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Hva er glade ? Åssen gjör man det :P?
Vis hele sitatet...

Lurer egentlig på hvorfor glade er så populært? Hva er det som gjør Glade til en bedre rus enn en hvilken som helst annen "air freshener" ?

Artikkel om ungdom som ruser seg på glade: http://www.moss-avis.no/article/2009...803802145/1044

Ikke finn på å prøv glade en gang. Bare tull
Sist endret av mar10an; 10. februar 2010 kl. 21:01.
Det er livsfarlig å innhalere drivgass fra produkter som Glade, Formfett etc. Det kan føre til hjerneskade og i værste fall død. Hvis man ønsker å ruse seg, finn et stoff som gir en mer bahagelig ruseffekt og ikke de samme fatale bivirkningene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så dokumentaren det henvises til i denne tråden:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=145681

(den ser desverre ut til å være fjernet nå)

Og vil fraråde folk å bruke såkalte Legal Highs på det sterkeste!!! Røyk heller ren pot, så vet du i hvertfall hva du får i deg..
Hvordan er det egentlig med Methylone?
I Sverige og Danmark, som normalt er blant de første til å spesifisere hvilke midler som er ulovlige, mener jeg det ikke har blitt gjort ulovlig til tross for at en rekke andre RCs har det.
Jeg er klar over den generelle derivatloven, men kan man argumentere for at dette ikker er ulovlig på noen måte? Har det vært noen saker på det?
Sitat av Kevin, Sin Vis innlegg
Hvordan er det egentlig med Methylone?
I Sverige og Danmark, som normalt er blant de første til å spesifisere hvilke midler som er ulovlige, mener jeg det ikke har blitt gjort ulovlig til tross for at en rekke andre RCs har det.
Jeg er klar over den generelle derivatloven, men kan man argumentere for at dette ikker er ulovlig på noen måte? Har det vært noen saker på det?
Vis hele sitatet...
Metylon vil utvilsomt kunne regnes som et legemiddel, og muligens som et derivat av andre stoffer, som regnes som narkotika. Så vidt jeg vet har det ikke vært noen saker i norge hvor noen har blitt dømt etter derivatloven, som følge av å ha blitt tatt med metylon.

Det finnes ingen gode argumenter for at det er lovlig, med unntak av at det ikke er spesifikt ulovlig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil si det beste jeg prøvde var Spice, Spice Diamond ble for trippy for meg.

Egentlig er vel Lystgass det beste, men den varer så kort når jeg ler.
Når jeg ikke ler, varer den litt lengere, men føles som en tripp, følelser strømmer inn i meg fra min egen verden, kansje minner og følelser fra barndommen...

Litt vanskelig å forklare.

Fikk nettopp 3 forskjellige piller/kapsler fra EDIT, men innholdet ser ut til å bare vere urter, alle er lovlig i norge.
Untatt en, her ble jeg litt forvirra, guarana er oppført som legemiddel på urtelista, men den er jo i MANGE energi drikker...samt yerba mate...
Nei fy faen, den lukta er jo nødt for å framkalle brekninger.
Sitat av Hautainn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hahaha, vær så snill og si at du troller. "Gateborna i Zambia nyttar avføringsemne som dei finn i dei opne kloakkane i dei største byane, til dømes Lusaka. Dette vert gjæra i plastflasker og avgassane vert så innanda."

Virkelig, jeg har hele livet mitt trodd at lim og Glade var de laveste formene for rusmidler vi har, men her presenterer du en verdig utfordrer.

Er det virkelig folk i Norge som bruker dette?
Sitat av sofa Vis innlegg
Hahaha, vær så snill og si at du troller. "Gateborna i Zambia nyttar avføringsemne som dei finn i dei opne kloakkane i dei største byane, til dømes Lusaka. Dette vert gjæra i plastflasker og avgassane vert så innanda."

Virkelig, jeg har hele livet mitt trodd at lim og Glade var de laveste formene for rusmidler vi har, men her presenterer du en verdig utfordrer.

Er det virkelig folk i Norge som bruker dette?
Vis hele sitatet...
Swim har en venn som har lagd Jenkem i lengere tid, Swim har også prøvd Jenkem en gang jeg besivimte. Rusen var veldig god etterpå det minnet litt om løsemiddeler, men uten at det er farlig. Det høres kanskje ekkelt ut men Swim syntes det er et billig og bra rusmiddel.
Sist endret av NOCOMMENT; 24. april 2010 kl. 14:49.
Kan man få tak i noe legal high på f.eks Rema 1000 eller en annen butikk?
Sitat av Shottas Vis innlegg
Kan man få tak i noe legal high på f.eks Rema 1000 eller en annen butikk?
Vis hele sitatet...
Muskatnøtt dog ikke å anbefale.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kratom natural for min del. Kokt ned til 100ml. Skylles ned med sitronvann.
ice gold er det beste jeg prøvd av lh.kjøpte 2g resin å fikk sjokk da jeg åpnet brevet.det lukta som tjall. smaka som tjall og funka som sjikkelig god tjall.
desverre selges det ikke lenger
▼ ... noen måneder senere ... ▼
heisann, er inne på Edit, ser meg rundt, men f eks, vis jeg vil ha noe smokable blir det da de tingene som er spesifisert som De Sjamaan Seeds - Purple Widow
etc , la bar emerkte til " seeds " i alle produktene
frøene er bare cannabis frø ja. Vis du ser etter legal highs, trykk på leisure eller etnobotanical herbs.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
klonazepam
Kratom er kongen av legal highs.Flere av typene har gitt meg bedre rus enn morfin.
Og det beste er at du kan velge om du vil ha en slapp rus eller stimulerende.
Små doser gir deg energi og en følelse av velbehag,mens store doser gjør deg "opiat stein"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Datura, ikke til å tulle med for nybegynnere.
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Datura, ikke til å tulle med for nybegynnere.
Vis hele sitatet...
Datura—ikke til å tulle med for noen.