Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1245
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har fått en liten kjevetransplantasjon og skal vente 9 mnd på et implantat i munnen. Hvordan er det da med regulert bruk av weed?

Jeg hører alt fra at man alldrig kan røyke igjenn, til at den værste faren er over etter xxx antall mnd.. Kan jeg trygdt spise edibles?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg har fått en liten kjevetransplantasjon og skal vente 9 mnd på et implantat i munnen. Hvordan er det da med regulert bruk av weed?

Jeg hører alt fra at man alldrig kan røyke igjenn, til at den værste faren er over etter xxx antall mnd.. Kan jeg trygdt spise edibles?
Vis hele sitatet...
Røyking aner jeg ikke, men kan ikke se problemet med edibles om du har lov å spise lignende.
Psykedelisk bakverk
Bør som du sier unngå røyking, som etter alle inngripende tiltak i munnen. Endret selv ikke mine røykevaner etter implantat, og gått fint for min del. Med det sagt, er såklart en grunn til at det frarådes sterkt.

Det er nok uansett greit å vente til du ikke lenger har åpent sår i munnen, da denne perioden er det nok mest fare for komplikasjoner som følge av røyking. Var inne til min siste kontroll i fjor (rundt 6-7 år etter implantatet) og alt var tipp topp stand hos meg tross daglig kjederøyking og under middels god generell tannhygiene over lengre perioder.
Sist endret av FlyvendeVaffel; 22. mai 2022 kl. 08:23.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en liten munniprasjon de sa om jeg røykat kunne det lett bli betent men skulla jeg røyke måtte jeg skylle munn me munvann etter hver trekk ike vær trekk av en spilff men pipe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde en liten munniprasjon de sa om jeg røykat kunne det lett bli betent men skulla jeg røyke måtte jeg skylle munn me munvann etter hver trekk ike vær trekk av en spilff men pipe
Vis hele sitatet...
Takk for at du deler!