Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2360
Hei! Skal på ferie ila sen-sommeren(September ca), har sett på Mauritius men vipper litt frem & tilbake mtp på 22-24timers reising 1 vei.
Har ivertfall bestemt at det blir enten 3 eller 4 uker.
Er det noen som sitter på noen gode tips om eksotiske plasser som Mauritius som kanskje er nærmere og kortere reisetid? Er ikke interessert i typiske charter-plasser.
Max pris kun reise 50k, penger til mat, drikke & andre ting kommer utenom! Setter pris på alle tips
Selv er jeg utrolig glad i sør-øst Asia, spesielt Thailand. Pleier som regel å unngå de mest turistifiserte stedene som Phuket, Pattaya. Favorittstedet er nok Koh Chang.

Sitter å ser på reise til høsten selv og vurderer å sjekke ut Mellom/Sør-Amerika. Spesifikt Colombia eller Nicaragua.
Sitat av Zimzimba Vis innlegg
Selv er jeg utrolig glad i sør-øst Asia, spesielt Thailand. Pleier som regel å unngå de mest turistifiserte stedene som Phuket, Pattaya. Favorittstedet er nok Koh Chang.

Sitter å ser på reise til høsten selv og vurderer å sjekke ut Mellom/Sør-Amerika. Spesifikt Colombia eller Nicaragua.
Vis hele sitatet...
Konge tips!
Mexico! Har selv familie der nede, et veldig veldig fint land om du går til riktig plass. Er kun et par stater som kartellene herjer i, som f.eks chihuahua og zacatecas. Har selv booket tur til Culiacán, Sinaloa neste sommer, værste som skjer i de gode plassene er å bli ranet men om du bare legger igjen det meste på hotellet så jaja mistet mobilen og et par pesos. Deilig mat, kjekke folk, fin arkitektur og vaaarme
Ble 18 netter i Mauritius, men tusen takk for tips!
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ble 18 netter i Mauritius, men tusen takk for tips!
Vis hele sitatet...
Kos deg masse!
Til en annen gang så kan du vurdere disse:

Vest-afrika: Ghana, Senegal, Gambia, Kapp Verde.

Fillipinene: Palawan, Boracay, osv...

Kambodjsa: Koh Rong

Har ikke vært i Afrika eller Fillipinene men det er noe av det som står øverst på lista mi når det kommer til reise.

Steder som Mauritius og Maldivene er interresant men vil tro det er en god del dyrere enn alt annet som er nevnt i tråden.

Hvis du gidder å dele det så er jeg spent på å høre hvor dyrt det faktisk er der? I og med at det er snakk om øystater med masse turisme så regner jeg med at vi snakker norske priser på det meste
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Til en annen gang så kan du vurdere disse:

Vest-afrika: Ghana, Senegal, Gambia, Kapp Verde.

Fillipinene: Palawan, Boracay, osv...

Kambodjsa: Koh Rong

Har ikke vært i Afrika eller Fillipinene men det er noe av det som står øverst på lista mi når det kommer til reise.

Steder som Mauritius og Maldivene er interresant men vil tro det er en god del dyrere enn alt annet som er nevnt i tråden.

Hvis du gidder å dele det så er jeg spent på å høre hvor dyrt det faktisk er der? I og med at det er snakk om øystater med masse turisme så regner jeg med at vi snakker norske priser på det meste
Vis hele sitatet...
Selve turen kosta 51, lå ute med rabatt nå så ble 36 totalt, det synes jeg er overkommelig! Ifølge et nettsted jeg fant med prisoversikt osv, er jo selvfølgelig ikke 100% men en god pekepinne vil jeg tro det er så koster en 0.5L lokal øl 18kr, 70-100kr for et godt måltid ute. Ser også ut som man kan leie priv sjåfør for 6-700kr pr dag.
God tur ! Du får nok ett trivelig opphold. Mange bra tips i tråden her jeg personlig ville vurdert sørøst Asia og søramerika.
Sitat av Jerna Vis innlegg
God tur ! Du får nok ett trivelig opphold. Mange bra tips i tråden her jeg personlig ville vurdert sørøst Asia og søramerika.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Skal definitivt sjekke det ut til neste tur👌🏽
Fuck Mr. Plod!
Krabi i Thailand
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Du høres ikke ut som om du ville vært interessert i dette men hvis du sjekker ut bigbaldhead på YouTube så har han sykt mye interessante reiser i Øst-Europa blant annet Donbass mens krigen før invasjonen nå vel og merke. Mye fine folk og masse interessant å se hvis du liker historie. Han snakker bra russisk da så dethjelper jo sikkert veldig men sjekk kanalen hans. Vært overalt