Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3659
Hei
Er det noen som har testet å kjøpe windows 10 nøekler fra ebay?
Funker dette, og har dere evt noen tips?
beklager om dette ikke er lov å spørre om
takk
Fuck Mr. Plod!
Ja det funker.
KMSpico funker.
ok, takk for svar. Jeg skjønner at det er forskjellige versjoner, oem vs retail , men jeg har ikke skjønt hva det faktisk har å si for meg som bruker. Så da regner jeg med at det er brukende for normal bruk?
Har kjøpt på finn tidligere for ca 100-150 kr om jeg ikke husker feil. Har funket fint i noen år nå
Sist endret av Yohoja; 21. mars 2022 kl. 20:18.
Høres bra ut. Hvor reelt er det med brukererfaringer på ebay og slikt? fant og en side som heter keysfan...
Ebay funker fint, har kjøpt selv flere key som funker enda etter mange år. Men mulig hatt flaks de ganger da.

Har du en gammel win 7 pc med key, kan du bruke den på win 10. Win 7 home til win 10 home, win 7 pro til win 10 pro osv. De fleste har en de kjenner eller en gammel pc som du kan bruke key`en til.

KMSpico har sluttet med for mange år siden, brått slutter crack å funke etter update. blir bare kødd. kjør original key.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Ebay funker fint, har kjøpt selv flere key som funker enda etter mange år. Men mulig hatt flaks de ganger da.

Har du en gammel win 7 pc med key, kan du bruke den på win 10. Win 7 home til win 10 home, win 7 pro til win 10 pro osv. De fleste har en de kjenner eller en gammel pc som du kan bruke key`en til.

KMSpico har sluttet med for mange år siden, brått slutter crack å funke etter update. blir bare kødd. kjør original key.
Vis hele sitatet...
Jeg har også hørt dette, men at det er veldig tidskrevenede? Først må du laste ned oinstallere win 7 og oppdatere dette? vet ikke hvorfor det skal være så tidskrevende, men var en som sa det til meg
Sitat av midnighttoker Vis innlegg
Jeg har også hørt dette, men at det er veldig tidskrevenede? Først må du laste ned oinstallere win 7 og oppdatere dette? vet ikke hvorfor det skal være så tidskrevende, men var en som sa det til meg
Vis hele sitatet...
På mange eldere Win 7 maskiner står key på en lapp under eller siden av PC. Eller så kan du hente ut key med et program fra Nirsoft for å hente ut key win 7 bruker. Du trenger ikke installere win 7 først, dette er bortkastet tid
BRAND ∞ STRONG
Man kan vel nesten si at Windows i praksis har blitt gratis, i hvert fall hvis man har eid en versjon tidligere.
Tror ikke det er mange privatpersoner som kjøper dette i butikk lengre.

Det virker som at Microsoft heller satser på å få igjen pengene sine ved å suge ut mest mulig informasjon om
brukeren og vanene deres. Å installere Windows tar ikke 20 min en gang, men å skru av alt de har bakt inn for
å hente av info tar timevis.
Kjøpte key på Ebay for tre år siden. Den virker fint enda
KMSpico som nevnt ovenfor. Fungerer utmerket
Storetrær
Lycke's Avatar
Kjøpt på ebay 3-4 ganger gått fint hver gang alt fra 2$-10$ kjøper av selgere med mange reviews/stjerner og får nøkkelen ganske raskt på mail eller dm.
Takk for svar alle sammen
Da blir det ebay eller en gammel pc med win7 fra bruktbutikken eller noe
Jeg søkte på «Windows activation txt» og limte inni et tekst dokument og lagret som aktiver.bat Funka fjell