Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1294
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har holdt på å ta MDMA siden ca 23:50. Er oppe i dose 5 nå (usikler på hvor mye hver "dose" hadde) men er det normalt å være sinnsykt kvalm å blacke ut hele tiden?
Har bare tatt mdma en gang og da spydde jeg, vistnok ikke uvanlig men den blackout delen vet jeg ingenting om
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er normalt ved slike høye doser, ja, så du bør ta hintet og stoppe opp. Det er ingen farlig situasjon i seg selv, men ikke vent til det blir det.
Lol, 5 doser på en kveld. Fuckings ikke rart du er i dårlig form. Rimelig klassiske symptomer på overdosering. Avslutt for kvelden du.
Og neste gang tar du en enkelt dose, og kanskje en enkelt refill; alt over det er uvettig. I tillegg er det waste av stoff å holde på sånn, mdma går over til å bare være speeda følelse om du redoserer mye og det er vel ikke det du er ute etter?
Herregud så trist at folk ikke har bedre kunnskap om rusmidler. Det er de som ikke leser seg opp på det de skal innta som ofte pådrar seg alvorlig skade eller dør av stoffene.

5. dose? Kvalm og blackout? Høres ut som du snart havner i avisen hvor de skriver om hvor "farlig" mdma er pga en fyr døde av det..
Håper hjertet på denne karen enda slår.. Høres ut som kroppen din fikk mer enn nok

Redoser max 1-2 ganger
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lever. Gikk fint, men har lært leksa
Hooyy!
Han har åpenbart eyeballa dosene sine for høye. Tidsmellomrommet mellom dosene kunne sikkert vert lengre.
Men at det og ta 1-2 eller 5 redoser på en kveld er så sykt, da sko dere bare visst bois, dette er puse greier i forhold te hva folk med litt erfaring tar. (Altså 2-5 redoser, nå vet eg ikkje mengden han har tatt seffølgelig)
Hvem tar bare 1 dose med Emma og sier seg fornøyd med det? Den viljestyrken har vertfall ikkje eg.. Point being, regn ut, 1-1,5mg pr kg kroppsvekt, redose med halvparten. Og vist man redoser 2-5 ganger er det ingen problem. Jeg anbefaler ingen og gjøre noe som helst. Eller skaff deg en vekt + testkit, det kan jeg anbefale.
Sist endret av Amaste55; 12. februar 2022 kl. 15:28.
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Hooyy!
Han har åpenbart eyeballa dosene sine for høye. Tidsmellomrommet mellom dosene kunne sikkert vert lengre.
Men at det og ta 1-2 eller 5 redoser på en kveld er så sykt, da sko dere bare visst bois, dette er puse greier i forhold te hva folk med litt erfaring tar. (Altså 2-5 redoser, nå vet eg ikkje mengden han har tatt seffølgelig)
Hvem tar bare 1 dose med Emma og sier seg fornøyd med det? Den viljestyrken har vertfall ikkje eg.. Point being, regn ut, 1-1,5mg pr kg kroppsvekt, redose med halvparten. Og vist man redoser 2-5 ganger er det ingen problem. Jeg anbefaler ingen og gjøre noe som helst. Eller skaff deg en vekt + testkit, det kan jeg anbefale.
Vis hele sitatet...
Det er ikke veldig sunt å holde det gående i 12 timer++ men en jevn konsentrasjon i blodet.

Symptomene ts hadde, ville jeg tatt seriøst.
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Hooyy!
Han har åpenbart eyeballa dosene sine for høye. Tidsmellomrommet mellom dosene kunne sikkert vert lengre.
Men at det og ta 1-2 eller 5 redoser på en kveld er så sykt, da sko dere bare visst bois, dette er puse greier i forhold te hva folk med litt erfaring tar. (Altså 2-5 redoser, nå vet eg ikkje mengden han har tatt seffølgelig)
Hvem tar bare 1 dose med Emma og sier seg fornøyd med det? Den viljestyrken har vertfall ikkje eg.. Point being, regn ut, 1-1,5mg pr kg kroppsvekt, redose med halvparten. Og vist man redoser 2-5 ganger er det ingen problem. Jeg anbefaler ingen og gjøre noe som helst. Eller skaff deg en vekt + testkit, det kan jeg anbefale.
Vis hele sitatet...
"litt erfaring", jeg har tatt mdma i rundt 15 år, så vil si det kvalifiserer.
Jeg kan fint ta bare en dose, som regel blir det to, men har også gått og dyppet fingeren i posen gjennom hele kvelden. Poenget står fortsatt; Blacker du ut og er kvalm så er det kroppen som sier fra at det er nok. Konsensus for forsvarlig bruk er også å holde doseringen nede i antall. Og, igjen, går man lenge nok og fyller på så ender man bare opp speeda og hver vitsen med å trykke i seg mdma da? Kjøp speed hvis det er hva man vil.
Klart, det er doseavhengig her, sitter man å doserer 25mg fem ganger er det null stress, men kjenner jeg den gjengse mdma-turer så er det fort 100-150g per gang det går I. Om man da istedet gønner på med 150mg i første og fyller på med 75 så bør det være plenty.
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Hooyy!
Han har åpenbart eyeballa dosene sine for høye. Tidsmellomrommet mellom dosene kunne sikkert vert lengre.
Men at det og ta 1-2 eller 5 redoser på en kveld er så sykt, da sko dere bare visst bois, dette er puse greier i forhold te hva folk med litt erfaring tar. (Altså 2-5 redoser, nå vet eg ikkje mengden han har tatt seffølgelig)
Hvem tar bare 1 dose med Emma og sier seg fornøyd med det? Den viljestyrken har vertfall ikkje eg.. Point being, regn ut, 1-1,5mg pr kg kroppsvekt, redose med halvparten. Og vist man redoser 2-5 ganger er det ingen problem. Jeg anbefaler ingen og gjøre noe som helst. Eller skaff deg en vekt + testkit, det kan jeg anbefale.
Vis hele sitatet...
Har du noe dokumentasjon til å understøtte påstanden «2-5 redose er null stress dersom redose er halvparten av startdose»? For det der har jeg ikke hørt før. Rett og slett stikk motsatt av hva folk med erfaring sier.

Jeg vil ikke kalle det ansvarlig rusbruk.