Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4766
Okey, så jeg vil starte med å si at jeg har virkelig fucked up på verst tenkelig måte.. Samsung krevde en ny oppdatering av programvare og etter det har selvfølgelig telefonen så og si tatt kvelden!

Telefonen kan fint skru seg på men i det jeg har skrevet inn pinkode + skjermkode kommer det opp et vindu med teksten "sys.gr.snitt har stoppet" og når du så xer det vinduet kommer det opp igjen hver gang man trykker x i mellomtiden kan man ikke gå inn på hverken apper eller noe og ca etter 35 sek ca eller 15 sek uavhengig av hvor mange ganger man trykker for å få fjerna vinduet (x) skrur telefonen seg av og starter på nytt.

så her er greia med hvordan jeg har fucked up, jeg har har en app på telefonen blockchain som er en bitcoinclient, på denne klienten finnes det 20.000 kr som jeg gjerne skulle hatt tid i til å kunne sende før telefonen dør, om jeg gjør en factory reset har jeg ikke lengre tilgang til appen tilkoblet telefonen (dum som jeg er har jeg ikke mnenomic lagret noe sted) så mitt spørsmål blir som følger... finnes det noen måte og fikse dette problemet og hvordan? :O

ps.
når jeg kobler til telefonen via usb finnes den ikke om den er skrudd av - når telefonen er skrudd på har jeg en tidsramme på maks 25-35 sekunder om heldig til å godta at telefonen skal kunne overføre filer / finne frem til alle filer som er nødvendig eller evt legge inn hvor kan ta lengre tid

Er det noe mulighet for å innstallere en custom oppdatering som fikser problemet?
når du holder inne lås+volume opp+hjem knappen kan du velge og wipe cache og du kan ta en factory reset -
er det minnekort i telefonen?
kan det være så enkelt at data blir lagret der?
Kan hende du kan overføre filer/mapper fra telefonen til maskinen din via ADB.
Har du aktivert developer mode på telefonen din?

Eventuelt kan du installere TWRP recovery via odin, og bruke "mount" modus for å "mounte" telefonen din på pc'n din som om den var en usb-minnepenn.
Da kan du hente ut de viktige filene ivertfall.

Men jeg hadde spurt på forumet til http://www.xda-developers.com/ først, siden dette er en ny versjon av android osv.
Dessuten kan det hende folk har vært borti "sys.gr.snitt har stoppet" før, bare på engelsk.

Hva er den engelske ekvivalenten til "sys.gr.snitt har stoppet" mon tro?

Hm.... dersom "sys.gr.snitt har stoppet" er det samme som “Unfortunately, System UI has stopped” kan det hende du bare må wipe "CACHE PARTITION".

The system cache, also known as cache partition, can sometimes get corrupted or outdated. This usually happens after an update or when an update is interrupted for some reason. Corrupted APKs (Android installer files) and rogue apps can also negatively impact the system cache. Whatever the cause, it’s recommended to regularly delete the cache partition. Here’s how:
Vis hele sitatet...
Galaxy S6, S6 Edge “Unfortunately, System UI has stopped” error, other app issues

Igjen, hadde spurt folka på xda-developers først tho.

Ser ut som en vanlig feil, artikkel fra 2 dager siden:

If the error came up immediately after a firmware update, then there are big chances to have affected the system cache, so that is why you have to delete it:
Vis hele sitatet...
Solve Galaxy S7 Edge “Unfortunately, System UI has stopped” Error Message

Hvilken telefon har du?
Sist endret av Turbolego; 29. september 2016 kl. 13:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er minnekort i telefonen men umulig å komme inn på minnekortet på den vanlig måten,
har allerede gjort en wipe av cache det hjelper desverre ikke..
bruker en samsung galaxy s7 edge.. så umulig og ta ut batteri og sette tilbake som mange mener kan være løsningen på reddit / youtube.
siste linken du la ved turbolego har jeg allerede gått igjennom...
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Det er minnekort i telefonen men umulig å komme inn på minnekortet på den vanlig måten,
har allerede gjort en wipe av cache det hjelper desverre ikke..
bruker en samsung galaxy s7 edge.. så umulig og ta ut batteri og sette tilbake som mange mener kan være løsningen på reddit / youtube.
siste linken du la ved turbolego har jeg allerede gått igjennom...
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke den telefonen da den er for ny for meg, men har selv hatt telefoner uten byttbart batteri. Man kan bytte batteri. Om du åpner telefonen så kan kanskje være så heldig at batteriet bare har en slik flat kabel. Om batteriet er loddet fast så kan du bare avlodde batteriet. Ikke bruk mer varme enn nødvendig.
Tidspress: http://thedroidguy.com/2016/04/fix-s...-error-1058285

Har du prøvd denne? F.eks safe-mode metoden.