Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1237
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Venter på sakkyndig vurdering som jeg nå har ventet på i 6 måneder. Noen med lignende erfaring som vet hvor lang tid det kan ta i ekstreme tilfeller?
Krasjet bilen i februar fordi jeg overdoserte på RC benzo, så forventer skyhøy promille. Vil bare bli ferdig med hele greia, lei av å ha det her hengende over meg. Har kontaktet etterforskeren, men hun kunne ikke gi noe konkret
svar.
Forvent seks mnd. til.
Når du begynner å tro at de har glemt hele greia så får du et brev om rettssak...
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Seriøst? Husker tilbake til mars når jeg snakket med etterforskeren å hun mente dette ville da 3-4 måneder toppen. Regner med politiet selv vet hvor lang sånne saker vanligvis tar; hvorfor sier de det rake motsatte om det i virkeligheten tar så mye lenger tid da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Blir strafferabatt om du må vente 1 år. En liten trøst Og blir brukt mer og mer fotlenke nå i promillesaker
Anonym bruker
"Engstelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mektignatur Vis innlegg
Blir strafferabatt om du må vente 1 år.
Vis hele sitatet...
Står det i noe regelverk? Tok to år for meg fikk ikke strafferabatt men greit å vite til en annen gang. Kan du finne det for meg?
Anonym bruker
"Engstelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente til rettsaken ikke sakkyndigvurdering
Her må du jo ringe å kreve førerkortet tilbake. Trekke samtykket ditt til beslag, så har de 3 uker på seg på å gjøre en beslutning.

Du kan vente i evigheter hvis du godtar inndragelse.
Da havner saken i "har ikke løst noen saker på en stund, så får levere denne da" haugen.

1000
Sist endret av SkammeligNykter; 31. august 2022 kl. 04:41.