Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1352
Det er juli og sommer selv om det ikke har vært det beste været i det siste. Her kommer en ny video jeg vil dele med dere. Det var igjen klart for en kjær tradisjon for oss nemlig Urbex games i Juni.

Vi fikk masse å bryne oss på og det er fortsatt noe vi ser frem til og syns er veldig artig! Håper dere syns det er artig å få et lite utdrag av hvordan årets urbex games var.

Samt er det alltid like facinerende å finne høl som er så små at man må trenge seg gjennom og ikke vite hva du vil få se. Ofte har jeg blitt veldig positivt overrasket, det ble jeg denne gangen også.

Samt er man på noen bomturer innimellom men disse bomturene kan også være artige og spennende det er jo det å ikke vite hvor langt man kommer og man presser grensene sine.

Jeg håper alle har en fantastisk sommer!

Vi ses snart igjen

Trulz the explorer

https://www.youtube.com/watch?v=uwu5XTnS2Fs