Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1911
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg er ute etter gode "podcasts" med DJ-er som spiller fet musikk og ikke snakker så alt for mye. Går fint med shoutouts og sangtitler og sånt, men intervjuer og livshistorier og det hele blir for meget.

Jeg er ute etter de som man kan finne på youtube, soundcloud eller lignende, og gjerne show som har en god del episoder som jeg kan laste ned i slengen.

Til nå har jeg hørt på Hospital Podcast, London Elektricity, Promo ZO, Bristol Mix Sessions, DJ John B, og akkurat nå hører jeg igjennom Paul Van Dyk's Sunday Sessions.

Jeg har kommet over A State of Trance på youtube, men synes det er litt for mye show og litt lite musikk.

Er det noen som har tips til gode podcasts til meg? Jeg hører også litt på Cercle, UKF, Radio 1 DnB og lignende, men der har jeg hørt igjennom alt tror jeg.
Pete tong pleier kjøre mye bra du finner de forskjellige listene her

https://tracklists.thomaslaupstad.co...&submit=Search
Drum & Bass Klubben ( fb /DrumAndBassKlubben ), dansk ugentlig radioshow, hver torsdag kveld, kun musikk.
Group Therapy av Above & Beyond er kurrant, ikke alt for mye snakking !