Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2412
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Testa ca 3g forrige uke, men jeg merka bokstavelig talt ingenting. For lav dose tro?

Fyfaen for en smak
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lav dosering
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
3g burde vel være nok til å kjenne noe? Tross alt første gangen.
Mye dårlig kratom der ute, men prøv en rød strain. Du må prøve deg frem med dosering, 3g er ikke spesielt mye, øk med 1gram til å se om du får noe ut av det. Har du noe opiat-toleranse vil du kjenne minimalt på lave doser.
Det er også ganske vanskelig å finne den perfekte dosen. Med god kvalitet så er min 4 til 4,25g, det gir en fin rus, men hvis jeg feks tar 3,5-3,7g kjenner jeg ingenting, og 4.4g+ så er jeg bare kvalm og dårlig.

Tips: Bland ut med melk, oboy, litt sukker og rør som en jævla gærning i to minutter.. Den smaken lærer man seg fort å akseptere, til og med like litt.
Sist endret av skrpappa; 20. juni 2022 kl. 03:35.
Rip 8-4-23
For og få opiat nod effekt når jeg brukte greiene så gikk det i 1g 50x opptil 2g om dagen. Det tilsvarer50 til 100g vanlig pulver.
dårlig strain eller at du har mat i magen
Sitat av Sæd Vis innlegg
For og få opiat nod effekt når jeg brukte greiene så gikk det i 1g 50x opptil 2g om dagen. Det tilsvarer50 til 100g vanlig pulver.
Vis hele sitatet...
50x ekstrakt så lå jeg å spydde i to dager med høy toleranse på sterkere saker. Får ikke noddinga når jeg får i meg for mye. Men dette er et godt eksempel på at kratom virker veldig individuelt og veldig varierende fra ekstrakt til ekstrakt og strain til strain.
Var ikke noe for meg, måtte innta så mye og det smakte helt jævlig. Kanskje vært greit hadde jeg hatt det i kapsler eller noe men var ikke verdt det for min del. Er forsåvidt ikke så vill etter opiater heller da så kan ha noe sammenheng der.
Kratom er himmelsk, men man må prøve seg mye frem med dosering, og for å skjønne hvordan rusen er. Rusen er svak, nesten på lik linje med kaffe. Samtidig gir det meg alltid godfølelsen som man får etter et par pils. Prøv deg frem litt, så skjønner du nok hvorfor kratom blir hyllet

Når det kommer til smak, toss and wash. Seriøst, det er ikke meningen at man skal drive å smake på det. Hiv litt vann i munnen, ta en teskje med kratom og legg oppå vannet mens du lener hodet tilbake, svelg, skyll ned med vann. Null smak whatsoever. Har ikke smakt det på et år og har brukt det daglig.
Sist endret av En deling; 21. juni 2022 kl. 03:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Takknemlig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av En deling Vis innlegg
Kratom er himmelsk, men man må prøve seg mye frem med dosering, og for å skjønne hvordan rusen er. Rusen er svak, nesten på lik linje med kaffe. Samtidig gir det meg alltid godfølelsen som man får etter et par pils. Prøv deg frem litt, så skjønner du nok hvorfor kratom blir hyllet

Når det kommer til smak, toss and wash. Seriøst, det er ikke meningen at man skal drive å smake på det. Hiv litt vann i munnen, ta en teskje med kratom og legg oppå vannet mens du lener hodet tilbake, svelg, skyll ned med vann. Null smak whatsoever. Har ikke smakt det på et år og har brukt det daglig.
Vis hele sitatet...
Jeg putter det i gelatinkapsler. Ble drit lei toss&wash
De 2 første gangene merka jeg ingenting, så kom det mer og mer... Så litt for mye. Undervurdert spør du meg, får du disse ekstraktene så er det jo reine heroin light
Hva er kratom? Er ikke speed og cannabis bra nok lenger
Anonym bruker
"Takknemlig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bumblebeeee Vis innlegg
Hva er kratom? Er ikke speed og cannabis bra nok lenger
Vis hele sitatet...
Hva er det egentlig som feiler deg? Har du satt kaffen i halsen i dag og blitt sint på div. substanser?