Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1371
Ville 200mg tramadol, 500mg paracet og 5mg zopiclone gitt en grei rus? Har tidligere tatt 150 mg tramadol og kjente svært lite.

Takk på forhånd!
Vanskelig å si når du ikke oppgir noe info om deg selv. Paracet gir ingen rus og interagerer ikke med tramadol og zopiclone, så vet ikke hva du tenkte der.

Det er ikke store doser, så det bør gå bra med mindre du veier 40 kg eller velger å blande med flere enheter alkohol.
K23tamin3
PerGotTheStashh's Avatar
Trådstarter
38 2
Leste i et annet tramadol forum her at paracetamol skulle forlenge og muligens styrke tram'en. Vet ikke om det er sant eller ikke.
Jeg veier ca 73kg
Sitat av PerGotTheStashh Vis innlegg
Leste i et annet tramadol forum her at paracetamol skulle forlenge og muligens styrke tram'en. Vet ikke om det er sant eller ikke.
Jeg veier ca 73kg
Vis hele sitatet...
Paracetamol kombineres med Tramadol (og de fleste andre opioider) stortsett alltid (unntatt pasienter med lever- eller nyreproblemer o.l.) ved behandling av smerte fordi sammen gir de bedre lindring.

Paracet er ikke psykoaktiv, annet enn at noen mennesker føler seg litt mer avslappet kanskje muligens kan hende fordi de har tatt Paracet. Ingenting spektakulært.

Du kommer nok til å overleve komboen hvis du holder deg til den og ikke hiver på noe annet.
Sist endret av Stray Wanderer; 14. mai 2022 kl. 23:30.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av PerGotTheStashh Vis innlegg
Leste i et annet tramadol forum her at paracetamol skulle forlenge og muligens styrke tram'en. Vet ikke om det er sant eller ikke.
Jeg veier ca 73kg
Vis hele sitatet...
Placebo kan i visse tilfeller være vel så sterkt som virkestoff. Synest å huske at ibuprofen kan utvide blodårene, så de kan transportere mer blod(?), men paracetamol bør vel kun brukes ved nødvendighet, sammen med flere legemidler, og ikke som en "booster" av noe slag.
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Placebo kan i visse tilfeller være vel så sterkt som virkestoff. Synest å huske at ibuprofen kan utvide blodårene, så de kan transportere mer blod(?), men paracetamol bør vel kun brukes ved nødvendighet, sammen med flere legemidler, og ikke som en "booster" av noe slag.
Vis hele sitatet...

Jeg bruker faktisk ibuprofen før jeg røyker hasj for å unngå hjertebank.



200mg tramadol er litt lite, man bør ligge rett under 400mg - min mening. 5mg zopiclone er også litt lite, men du får nok en liten god følelse av dem kombinert.


Paraceten bør du spare til du får hodepine.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jeg bruker faktisk ibuprofen før jeg røyker hasj for å unngå hjertebank.



200mg tramadol er litt lite, man bør ligge rett under 400mg - min mening. 5mg zopiclone er også litt lite, men du får nok en liten god følelse av dem kombinert.


Paraceten bør du spare til du får hodepine.
Vis hele sitatet...
Om det stemmer at ibuprofen utvider blodårer kan jo det være ganske sannsynlig at det hindrer hjertebank
Kun spekulasjon!

Tramadolhydroklorid i doser på mer enn 400mg i døgnet, med mindre det er omstendigheter som tilsier at dosen bør overskride det, er ikke anbefalt på grunn av fare for krampeanfall ved større doser. Tramadol er egentlig en ganske kompleks medisin, som ikke bør blandes med noe spesielt annet enn paracet og ibux, da den også har en SSRI effekt som kan gi alvorlige bivirkninger ved uriktig kombinasjon.

Stay safe!
Har inntatt den komboen der flere ganger, dog ikke så lave doser (hvis det er hurtigvirkende er ikke tramadol-dosen din lav hvis du ikke har toleranse). Har fått en god "buzz" som varer nesten hele dagen av 2-3 stk 50mg kapsler tram, andre ganger ingen effekt overhode..

10mg zolpidem brukes for søvn og du blir benzo-loka i huet av de hvis du ikke legger deg innen 20+ minutter. Går du over 10+ mg kan du få veldig svake halliser, slik som at "gardinene beveger litt på seg, når de egentlig står stille, ikke at du ser ting som ikke er der som på sopp og syre.

Paracetamolen gjør ingenting overhode for rusen, men er god å ta med opiater for å forsterke den smertestillende effekten.
Sist endret av skmeld; 15. mai 2022 kl. 14:32.