Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2277
Da har jeg akkurat blitt ferdig med å sone på Bjørgvin Fengsel.

Litt bakgrunn:
Min første opplevelse med fengsel, bortsett fra denne dommen jeg fikk så har jeg aldri hatt noe med politi eller ''systemet'' å gjøre.

Sonet i underkant av 40 dager.

Jeg ser det er en gammel tråd om Bjørgvin. Jeg ønsker å oppdatere dere gjerne med ny tråd, så da må dere bare spør alt det dere lurer på.

Jeg håper jeg kan svare på mest mulig spørsmål ang soningen.
Ang. dommen jeg fikk så var det noe økonomisk rettet gjennom bedrift, så kommer ikke til å snakke om selve dommen. Kun fengsel og Bjørgvin relaterte spørsmål.

Mav.
Hva hadde du på cella di? Var du alene?
Kunne du røyke på cella?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva hadde du på cella di? Var du alene?
Kunne du røyke på cella?
Vis hele sitatet...

Av ca 40 celler på min avdeling, var 4 av rommene dobbeltrom. Jeg hadde alene rommet. Det er bare til å si til førstebetjent at du ikke vill dubblere altså dele rom med andre så gjør dem ikke det. Akkurat nå er det enorm soningskø, så fengselene stappes med folk.

I cella hadde jeg.
Tv ca 24 tommers
Seng
Skrivebord
Skap
Ps2 (spurte fengselet om dem hadde noe konsoller, kun ps2, Spilte Burnout mye, nostalgisk)
Medbrakte artikler som klær, bøker, hygienesaker.

Nei kunne ikke røyke på cella.
Sist endret av maverick123; 1. april 2022 kl. 00:10. Grunn: glemte å svare på et til spørsmål