Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 616
Se for deg du skal trippe med noen venner, og bare har penger til en tab. Hvilken mengde ug liker dere best ? Vil ikke bli så confused under peaken at jeg ikke skjønner hva andre sier lol

Spørs jo seff hvor bra syra er men sånn ca ut ifra en grei syre, hva er din optimale styrke?
Anonym bruker
"Fiendtlig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er helt individuelt. Hold deg unna LSD når du ikke har kunnskapen om det.
Er nok ikke ekspert på lsd men har tatt det såpas mange ganger at en normal mengde ug på bra syre funker
Det er umulig å vite styrke på tabs og de fleste dealere har ikke peiling på styrken. Det beste er å kjøpe en større mengde fra samme batch, så kan du teste en halv først og få en anelse av styrken. Er tabsa dryppet på kan det være bedre å løse opp i væske og dosere volumetrisk isteden. Ikke bruk vann fra springen. Søk opp volumetric dosing.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er helt individuelt. Hold deg unna LSD når du ikke har kunnskapen om det.
Vis hele sitatet...

Han spør jo om hva en fin dose er uten erfaring

Hvordan skal man få erfaring når man må holde seg unna før man har erfaring? Blir jo litt som å fortelle noen at de ikke kan være i vann før de har lært seg å svømme


100-150 ug er en fin førstegangs dose. Selv syns jeg 240-400 er morsomt men det er heavy og ikke anbefalt for en som ikke er erfaren. Største dosen min er vel rett i overkant av 500-600 men klarer ikke å anbefale det til noen fordi jeg følte alt ble litt borte i tåka. Fikk ikke satt et svar på spørsmålene som ble stilt