Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1184
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har en pose cola, eller hadde, det er vel 3-4 linjer igjen om man skraper posen, siden det har stivnet helt i posen, nesten som det skulle vært limt fast i posen.

Er i et tropisk land for øyeblikket så har ikke akkurat holdt posen i et kaldt og mørkt rom men i rundt 30+ grader over lengre tid (har ikke brukt det så veldig ofte).

Lurer på om dette er normalt? Noen som har opplevd at colaen har "stivnet" i posen eller stivnet i det hele tatt før?

PS: Ikke testet med testkit så kan ikke si 100% at det er cola, men gir en cola rus, nummer tungen om jeg tar litt på tungen og rusen varer i ish 45-60 min.

Takker på forhånd
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: Når jeg sier at jeg ikke har brukt det så veldig ofte så mener jeg at jeg ikke har brukt det så veldig ofte av denne posen jeg har nå. Er "godt kjent" med cola, men aldri opplevd at det har stivnet på denne måten før, eller stivnet i det hele tatt.

Men når jeg har brukt det tidligere så har jeg alltid brukt opp hele posen på en kveld.
kan vel funke å ta litt vann eller akohol til å skylle posen og blande det sammen igjen
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
kan vel funke å ta litt vann eller akohol til å skylle posen og blande det sammen igjen
Vis hele sitatet...
Jo, det kan muligens funke Takk.


Forresten, noen som vet om det er "farlig" å ta cola etter og ha tatt en LITEN strek med speed? Er snakk om en pitteliten strek, ca 0.02-0.04g max (vil jeg tro, ingen vekt men var mini mini stripe).

Fult klar over at man ikke BURDE mikse amf og cola, men bare lurer
Og merker så og si nada til speeden siden det var så lite.

Thanks
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo, det kan muligens funke Takk.


Forresten, noen som vet om det er "farlig" å ta cola etter og ha tatt en LITEN strek med speed? Er snakk om en pitteliten strek, ca 0.02-0.04g max (vil jeg tro, ingen vekt men var mini mini stripe).

Fult klar over at man ikke BURDE mikse amf og cola, men bare lurer
Og merker så og si nada til speeden siden det var så lite.

Thanks
Vis hele sitatet...
Tror du svarte deg selv
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Tror du svarte deg selv
Vis hele sitatet...
I know. Men jeg tenkte på grunn av den ekstremt lille speedstreken jeg tok, om det skulle være noen spesiell fare for å ta cola nå. Kan ikke si jeg merker noe av den akkurat nå for å være ærlig, og er vel ca 2 timer siden jeg tok linja.

Hadde jeg tatt 1/2g speed så hadde jeg ikke en gang tenkt tanken på å røre cola nå, men tenkte siden det er snakk om så lite speed jeg tok, om cola "skader" (selvfølgelig skader det I know ) noe nå?

Vet at ingen her kan svare noe helt 100% sikkert, men er i normal fysisk form (midt på BMI skalaen), aldri har hatt noe problemer med hjerte etc.


Tenker siden det var en så liten linje så prøver jeg en like liten linje cola, ser hvordan det blir, merker jeg ubehag så legger jeg posen tilbake til en annen dag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I know. Men jeg tenkte på grunn av den ekstremt lille speedstreken jeg tok, om det skulle være noen spesiell fare for å ta cola nå. Kan ikke si jeg merker noe av den akkurat nå for å være ærlig, og er vel ca 2 timer siden jeg tok linja.

Hadde jeg tatt 1/2g speed så hadde jeg ikke en gang tenkt tanken på å røre cola nå, men tenkte siden det er snakk om så lite speed jeg tok, om cola "skader" (selvfølgelig skader det I know ) noe nå?

Vet at ingen her kan svare noe helt 100% sikkert, men er i normal fysisk form (midt på BMI skalaen), aldri har hatt noe problemer med hjerte etc.


Tenker siden det var en så liten linje så prøver jeg en like liten linje cola, ser hvordan det blir, merker jeg ubehag så legger jeg posen tilbake til en annen dag.
Vis hele sitatet...

Du venter bare på at noen skal si at du skal gjøre det, og det er jo litt tragisk i grunn. Spesielt når du selv sier det er farlig og at man ikke burde mikse de to.

Kan du ikke bare drite i å snorte cola nå, og heller ta det senere hvis du absolutt må ta det?
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Du venter bare på at noen skal si at du skal gjøre det, og det er jo litt tragisk i grunn. Spesielt når du selv sier det er farlig og at man ikke burde mikse de to.

Kan du ikke bare drite i å snorte cola nå, og heller ta det senere hvis du absolutt må ta det?
Vis hele sitatet...
Ikke ta sorgene på forskudd nå da. Tror ikke jeg er så tragisk som du skal ha det til allikevel du faktisk, har ikke tatt det enda, så nei, venter ikke på at noen sier jeg skal gjøre det.

Jeg spør om svar her, og håper og få PERSONLIGE opplevelser av brukere, men samtidig googler jeg og leser på reddit/flashback/bluelight og andre nettsider om å mixe LITT speed + cola og ut ifra hva jeg har funnet på google så ser ikke ut til at jeg blir å ta det i dag.

Fant ikke noe om å mikse LITT speed + cola, fant bare cola + speed og alle sa det var ubehag og jævlig, og satt mye stress på hjertet.

Sparer den til en annen dag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke ta sorgene på forskudd nå da. Tror ikke jeg er så tragisk som du skal ha det til allikevel du faktisk, har ikke tatt det enda, så nei, venter ikke på at noen sier jeg skal gjøre det.

Jeg spør om svar her, og håper og få PERSONLIGE opplevelser av brukere, men samtidig googler jeg og leser på reddit/flashback/bluelight og andre nettsider om å mixe LITT speed + cola og ut ifra hva jeg har funnet på google så ser ikke ut til at jeg blir å ta det i dag.

Fant ikke noe om å mikse LITT speed + cola, fant bare cola + speed og alle sa det var ubehag og jævlig, og satt mye stress på hjertet.

Sparer den til en annen dag
Vis hele sitatet...
Fantastisk