Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1797
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skrev tidligere at politiet hentet telefon hos bestekompisen min nå forteller kompisen min en uke etter at han hadde video opptak på kamerarullen der dem filmer trynet sitt FOR FAEN! mens dem har nett stjålet jævli mye tobakk fra ein butikk. ingen alarmer eller lignende gikk. alt hadde gått smooth om dem ikke var så forbanna dumme. Jeg blir jævli forbanna selv... dritforbanna
Kan man evt reseta alt på icloud eller lignende ved og bruke find my iphone. HVORFOR DEM IKKE SIER DETTE FØR NÅ FRUSTRERER HELE MEG.
det er rent bevis med tryne og alt...
vet ikke hva jeg er ute etter her men bestekompisen min kommer 100% til og bli sendt på instutisjon etter dette... det knuser meg

hva kan jeg gjøre nå som telefonen er inne

dem har hatt tlf i over en uke
Øøøøø.... hæ?
Du burde ha tatt telefonene i fra de du jobbet med, også lagt dem et sted, eller spredt dem ut (be de legge telefonene sine hjemme) før du raner en sjappe.

Telefoner har vært en dårlig idé siden 90-tallet, det har ikke akkurat endret seg, det er bare blitt en mye mye værre idé.
Sist endret av TheSnowySapmi; 3. januar 2019 kl. 20:27.
Så lenge du ikke er inkriminert, er det ikke noe stress.

Hvis du er så dum at du gjør brekk med folk som er så dumme at de filmer gjengen med byttet på gjerningsstedet fortjener du det du får.

Slutt å henge med shitkids, slutt evt. å være en shitkid selv, og ikke si noe til politiet.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom det er en Iphone av nyere dato med oppdatert IOS og kodelås så er du safe vertfall.
Har en kompis som fikk restartet tlfn sin fra pc tror jeg. Er litt usikker på hvordan han gjorde men kan umulig være veldig vanskelig i og med at han ikke er noe spesielt flink med data. Han hadde vel iPhone hvis jeg ikke husker feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
logg in på icloud og slett iphonen i det de får telefonen opp og gå, eller koblet den til internet, vill iphonen slettes. dette er en sikkerhets funksjon etter ios 10

hvis ikke du har iphone da får du håpe at de ikke kommer inn på den.

alt er kryptert, så tviler at de kan få informasjon uten passord