Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 13049
Hei, noen som har bestilt noe kno3 fra keten i det siste? Å noen som tror 1-2 kg kno3 vil bli ett problem?
Har sykt lyst å lage raketter og røykbomber

Er sikkert unødvendig å lage helt ny tråd for dette, men da får noen heller bare slette den om nødvendig.
skal gå bra bestile for omtrent 1 år siden uten problem.
bare pass på at de sender deg det du har bestilt, jeg har fortsatt ikke fått alt og de ignorer epostene mine.
Takk for svar !

Merka det med at keten ikke svarer på mail. Noen som vet om andre side å bestille kno3 fra?
Ikke bestill fra Keten. Han har drevet utrolig shabby så lenge jeg kan huske. Pakker var forsinket, unnskyldte seg ofte med at bestemoren hadde død etc. Generelt ganske dyrt, og kundeservicen var ikke noe å skryte av heller
Hmm.. Vet du om noen andre nettsteder som shipper til Norge da? Vet ikke om ebay blir litt scetchy siden det er som regelt fra urland
Sender du en mail til han her kan det godt være han har

http://www.cooperman435.co.uk/

Handlet en del hos han før. Utrolig hyggelig fyr. Han har skjult alle oksidantene og må oppgradere kontoen din om du skal kunne se de (det var det han gjorde med meg for 3 år siden ihvertfall), så med litt flaks har han fortsatt
Ok, takk for svar
Skal høre med han
Keten har sluttet å svare. Sende mail i Juni sist, sendte en sist uke. Fortsatt ingen svar.

Tenker at jeg kanskje legger inn en større orde på Alibaba. Blir fort dyrt når man skal lage litt større modellraketter.
Er det ebay du bestiller hos da eller?
Sitat av Pyrodude321 Vis innlegg
Er det ebay du bestiller hos da eller?
Vis hele sitatet...
Ebay blir for dyrt.

Alibaba
Å ett spørsmål, jeg skulle lage en konto inne på alibaba, men det står at man må skrive inn ett lovlig registrert firma. Vil dette si at jeg må ha et firma for å bestille derifra?

Har mye spørsmål, men er veldig nyskjerrig når det kommer til sånne her ting
Jeg kjøpte 200 g på ebay men var så lite så kjøpte jeg 1.5 kg og var ikke noe problem. betalte 200kr for 1.5 kg
Ok, takk for innformasjon ! Har sendt deg en pm helland1212

Men skjønner ikke hva det er, men når jeg søker på KNO3 eller potassium nitrate på ebay får jeg ingen forslag opp. Noen som vet hvorfor?
Sist endret av Pyrodude321; 10. februar 2016 kl. 15:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.