Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  163 74281
Hvor får man romerlys? prøvde å skaffe ifjor men fant ingenstans
Takk for svar
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike kinaputter som de solgte på svinesund for mange år siden?
Vet det er blitt ulovlig, men hva kan en eventuell straff være?
Vis hele sitatet...
Tigerskott, Pumaskott, Ryska, M60, Thunderking og slikt du tenker på? Du får sikkert bestillt det på ebay o.l. sider. Men er rimelig heftige bøter for ulovlig import av krutt/kinaputter. Er vel 10 000kr for å bare smugle 1 pinnerakket over svinesund.
Sist endret av A-tillah; 30. desember 2013 kl. 16:42.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Tigerskott, Pumaskott, Ryska, M60, Thunderking og slikt du tenker på? Du får sikkert bestillt det på ebay o.l. sider. Men er rimelig heftige bøter for ulovlig import av krutt/kinaputter. Er vel 10 000kr for å bare smugle 1 pinnerakket over svinesund.
Vis hele sitatet...
7000* Men det er forsatt veldig masse penger...
Jaja, ser ut som det blir drittvær på nyttårsaften så er det bare å putte fyrverkeriet på loftet og vente til neste år.

Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Hvor får man romerlys? prøvde å skaffe ifjor men fant ingenstans
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Sjekk rema 1000 der kjøpte jeg romerlys i fjor.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Jaja, ser ut som det blir drittvær på nyttårsaften så er det bare å putte fyrverkeriet på loftet og vente til neste år.



Sjekk rema 1000 der kjøpte jeg romerlys i fjor.
Vis hele sitatet...
Sjekka der ifjor, fant ikke.. bor du i oslo? hvilken rema 1000 isåfall?
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Hvor får man romerlys? prøvde å skaffe ifjor men fant ingenstans
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Jeg spurte en selger i dag. Han fortalte at det har blitt ulovlig å importere, men at leverandørene har lov til å selge ut det de har på lager.
Var oppe hos festival i Kristiansand å spurte, og de hadde ingen igjen.
Forbudet begynte visst i fjord, men lagerene begynner ikke å bli tomme før i år

Vet ikke om dette stemmer, men det virket som at han hadde peiling på hva han snakket om
Hei.

Er det noen her inne som vet hvor man kan få itak i bluss eller romerlys i siste liten?
Er ute etter noe som smeller bra, lys er samma f*** bare det smeller så hardt at bakken nesten rister, hva er da å anbefale?
Sitat av Bunker Vis innlegg
Er ute etter noe som smeller bra, lys er samma f*** bare det smeller så hardt at bakken nesten rister, hva er da å anbefale?
Vis hele sitatet...
Bomb xtreme fra svea.

37 x 45mm
Sist endret av Joakim__; 31. desember 2013 kl. 15:50.
Har vært ute og skutt opp en del av disse 1 skuds monster"35, faen meg bra smell.
Godt nytt år folkens

håper dere hadde en bedre feiring når det kommer til fyrverkeri en det jeg hadde
1 stk trapez vinkel skudd batteri + 1 stk finale batteri + 20 monster(svea) 35" kan ikke klage da
Sist endret av Vrangsinn; 1. januar 2014 kl. 01:39.
Hva er det egentlig Hylere består av? Hvordan type krutt
Sitat av Settoz Vis innlegg
Hva er det egentlig Hylere består av? Hvordan type krutt
Vis hele sitatet...
Hylere består av "Whistle mix". Hardpakket i et rør, vil dette kruttet lage en "hylende" lyd.