Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9738
Hallo jeg lurer på hvordan jeg bestiller fra keten. Ser ikke noen buy button så antyder at man må snakke med de via mail?. Ossen er frakten? Har hørt at de ikke samarbeider med posten lenger og kommer pakken i post kassen eller må du hente det et sted? Er det dyrt med frakt? Er det dyrt med toll hvis den blir stoppet?
Sist endret av pyroman3; 4. juni 2015 kl. 12:39.
Send mail for å bestille

Litt usikker på hvor mye frakt koster for tiden (bruker å være ganske dyrt, i forhold til kjemikaliene), toll har jeg aldri betalt... Men du må regne med at PST noterer hva du bestiller. Så lenge du kun driver med pyroteknikk, så er det ikke så farlig
Trådstarter
8 0
Ok tusen takk. Når du bestiller fra Keten gjør det noe om man er mindre en 18 år? Og selger de til privat personer som ikke har noen bedrift eller utdaning innen dette
Sitat av pyroman3 Vis innlegg
Ok tusen takk. Når du bestiller fra Keten gjør det noe om man er mindre en 18 år? Og selger de til privat personer som ikke har noen bedrift eller utdaning innen dette
Vis hele sitatet...
Når jeg startet med denne hobbyen, så var jeg 15år Uten bedrift
Trådstarter
8 0
Er 15 år selv. Noen tips for en nybegynner innen pyroteknikk? Hva man bør lage i begynelsen osv. Ser at nybegynner tråden er utdadert
1. Utforsk svartkruttet (dette er hovedkruttet som brukes til det meste!)
2. Enkel svartkrutt-rakett
3. Stjerner, lag en starmine (Sjekk ut de forskjellige stjernene. Tigertail er fin å starte med )
4. Luftbomber (2" shell eller lignende er fint å starte med)
5. Rakett med luftbombe, større luftbomber eller noe annet du synes er morro.

(i den rekkefølgen)

Liker du smell, kan du testet ut flash (obs: skumle greier)

Kan også nevne at KNSU røykbombe er en fin start.
Trådstarter
8 0
Ok takk for hjelpen