Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 9354
Sitat av Duffz00r Vis innlegg
Var innom to land, men hovedteorien min peker mot Spania.



Jeg antar det med høy sikkerhet BAN!
Vis hele sitatet...
Makan til vås, med unntak av ett par enkelttilfeller hadde ikke Spania utbrudd noe tidligere enn Norge. Gidd å gjøre 3 sekunder research på bakgrunnen for dine egne løgner.
Sitat av Duffz00r Vis innlegg
Starter med vondt i halsen og luktesansen forsvinner, jeg kjenner at energien er kraftig redusert, det klør og jeg tørrhoster mye mer enn noen gang. Samtidig blir jeg litt forvirret fordi jeg ikke har høy snue eller noe i nærheten. Dagene går, på dag 5 merker jeg at de typiske influensa symptomene slår inn; feber, kraftig muskelverk, hodepine og veldig vondt i ryggen. På dag 10 får jeg lungebetennelse og føler at pusten er redusert med nesten 70%, alt er et stor jævla ork.

På dag 12 føler jeg at feberen har gått vekk, men energien og alt er ikke der. Mye mangler, jeg er i dårlig forfatning. Spesielt med tanke på lungene og behovet av å gispe etter luft hele tiden.
Dag 13 får jeg noe ubehag og vondt i brystet, alt føles stramt. Samtidig som jeg har allergi og mild astma. Men vanskelig å skille i fra.
Det her forverres kraftig med timene som går.

Følte meg ikke frisk før etter 25 dager. To uker etterpå blir jeg syk igjen på nytt, tester igjen positivt for COVID-19.
Dag nr 3 i dag, slappheten og muskelverk er nå vondere enn forrige gang. The endless loop?
Vis hele sitatet...

Siden jeg har like lite peiling som du har på om du har vært smittet,( siden du tydeligvis aldri har vært testet) så skal jeg spare meg for den største drittslengingen.


Men du skal vite om du troller, så er du værre enn noe koronavirus i mine øyne. Du sprer løgner og skaper skrekk og frykt med å påstå du har hatt noe som du ikke kan dokumentere lenge før alle andre.

Med utgangspunkt i at jeg ikke tror ett kvekk på deg, så håper jeg du
virkelig FÅR corona og får kjenne på hva det kan gjøre med ett fysiskt friskt menneske.


Troller du ikke, så bør du snarest melde deg på nærmeste laboratorium, for da er du veldig spesiell.
Sitat av Thuggie Vis innlegg
Startet med feber, litt tørrhoste og jeg fikk et press i brystet. Lite energi. Ble kortpustet/tungt å puste. Dette forverret seg plutselig etter 5-6 dager. Jeg pustet veldig dårlig da, og ble veldig urolig i kroppen. Opplevde at feber kom og gikk gjennom forrige uke. Føler meg mye bedre nå, og setter stor pris på å kunne puste ordentlig igjen. Kjenner jeg er «støl» i lungene.

Legger til at jeg ikke kan si 100% at jeg har corona, da jeg ikke får tatt test.
Vis hele sitatet...
Liten oppdatering:
Det varer lenge det greiene her. Formen har fortsatt å gå litt opp og ned. Dagen etter min forrige post her så begynte jeg å hoste mye igjen, feberfølelse kom tilbake, og en merkelig følelse hvor kroppen bare ble fullstendig tom for energi. Formen ble bedre igjen dagen etter, og er ganske bra i dag også.

Kona har hatt det tungt å puste og med smerter i brystet i ca 2 uker nå. hoster mye. Eneste svaret fra fastlege via e-konsultasjon er at vi ikke kvalifiserer for test etter de nye retningslinjene. Tenker uansett at det ikke er bra å ha lungebetennelse i 2 uker, så tenker det er innenfor å ringe legevakt i dag, informere om mulig coronasmitte og be om en undersøkelse/vurdering.
Sitat av Thuggie Vis innlegg
Liten oppdatering:
Det varer lenge det greiene her. Formen har fortsatt å gå litt opp og ned. Dagen etter min forrige post her så begynte jeg å hoste mye igjen, feberfølelse kom tilbake, og en merkelig følelse hvor kroppen bare ble fullstendig tom for energi. Formen ble bedre igjen dagen etter, og er ganske bra i dag også.

Kona har hatt det tungt å puste og med smerter i brystet i ca 2 uker nå. hoster mye. Eneste svaret fra fastlege via e-konsultasjon er at vi ikke kvalifiserer for test etter de nye retningslinjene. Tenker uansett at det ikke er bra å ha lungebetennelse i 2 uker, så tenker det er innenfor å ringe legevakt i dag, informere om mulig coronasmitte og be om en undersøkelse/vurdering.
Vis hele sitatet...
Høres ut som corona fra hva smittede har beskrevet, spesielt det med at man føler seg bedre, så bllir det plutselig værre igjen, men kan jo være noe annet også.