Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1674
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg har en kamerat som holder på å lage en ny utelivsguide.
Han trenger feedback på hva man vil ha på en slik side, og forhørte seg i den sammenheng med meg om jeg kunne legge ut en aldri så liten tråd her.

http://www.Mynightlife.no er den fremtidige nettadressen, og nåværende lenke til en spørreundersøkelse dere kan ta om dere er hyppen på det.
Vil denne utelivsguiden gjelde en spesifikk by eller vil flere av norges byer bli med?
Undersøkelsen vil være med å kartlegge det spørsmålet også.
Slik det ser ut nå har vi kontakter med utesteder i Oslo, Bergen og Stavanger.

Takk for at du svarer på undersøkelsen..
Tok meg to minutter å fylle den ut. Fint at noen vil lage en ny utelivsguide, det er trengs. Anbefaler også andre til å se gjennom undersøkelsen!
Dette blir jo utelivets svar på blink. Tror det kan bli bra!

Btw, nith sponser fri bruk av questback?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Satt å tenkte litt, men skitt au: Går ikke dette under skolearbeid?
Og at du kan komme deg unna med det bare fordi du er admin? Hvorfor ikke gå forran med et godt eksempel..

*vente på å bli bannet*
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Dodecha: Du trenger ikke å være frekk heller...

Jeg synes heller ikke at denne tråden er optimal og er enig med deg, men gjort er gjort. Forøvrig er IT-relaterte oppgaver litt mer i gråsonen enn din standard særemneoppgave om Sigrid Undset.
Det hadde jeg trykt meg gjennom.

nso: Bumper du denne tråden når siden er lansert?
Sitat av Dodecha
Satt å tenkte litt, men skitt au: Går ikke dette under skolearbeid?
Og at du kan komme deg unna med det bare fordi du er admin? Hvorfor ikke gå forran med et godt eksempel..

*vente på å bli bannet*
Vis hele sitatet...
På det nivået (hovedfagsoppgave) så vil jeg definere det som forskningsarbeid,
Ikke skole arbeid. Kravene til kildehenvisning etc er langt høyere på det nivået, og
det er heller ikke 'svar' nso spør etter, men hva vi mener (vi som "brukere" av uteliv) føler bør være med i en utelivsguide..
Savnet et alternativ "Annen by" på siste spørsmål
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Dodecha
Satt å tenkte litt, men skitt au: Går ikke dette under skolearbeid?
Og at du kan komme deg unna med det bare fordi du er admin? Hvorfor ikke gå forran med et godt eksempel..

*vente på å bli bannet*
Vis hele sitatet...
Hvis du føler at den bryter regelverket på forumet så får du bruke rapporteringsfunksjonen eller sende en PM til Crew/Admin - som med alle andre innlegg. Innlegg som ditt ødelegger emner, og det er av den grunn vi har rapporteringsfunksjonen.

Nå - tilbake til emnet.
Føler egentlig ikke at det trengs noen ny, finnes jo drøssevis, ihvertfall som dekker de større byene.
Sitat av atomet
Føler egentlig ikke at det trengs noen ny, finnes jo drøssevis, ihvertfall som dekker de større byene.
Vis hele sitatet...
Mener du at du vet alt som skjer i byen din til helgen?
Bruker du aviser da eller andre nettsteder?

Jeg vil veldig gjerne vite hvilke utesteder som spiller hvilke fotbalkamper.
Jeg vil legge til kampen til min interesseliste som viser at jeg skal se den, og kan se hvilke andre medlemmer som også har tenkt seg dit.
Føler heller ikke at vi har noe skikkelig plass til å diskutere uteliv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Var ikke meninga at alle skulle hate meg for den der, heller ikke meningen å være frekk.
Jeg var bare i et muntert humør og skrev derfor innlegger sådan.
No harm done?

And now for something completely different:
Ideen virker spennende, siden kan få ganske mange besøkende etterhvert. Jeg venter spent på at prosjektet kommer i gang!
Jeg ble drithypp på denne ideen, jeg ønsker at det skal være en sentral side som gir slike muligheter som sms-tjenester hvor folk er ute, når og hvor ting skjer og oppdaterte ølpriser and so on + at det er et community. de som er ute på nett nå i norske varianter finner jeg dårlige stort sett. og jeg håper designet på denne siden, OM den kommer opp blir veldig enkelt uten masse reklame og rot, og pent. håper og det blir oversikt over mer undergrunns-relaterte partys og. ikke "dj peter pan på exoduzz ikveld!!1 det blir scooter all night!!"

uansett, liker planen og det er en fare for at jeg vil registrere meg på dette om det blir en realitet.
Hørtes ikke så teit ut nei ^^ Konsert oversikt *glise*
nattguiden har allerede alt jeg kan ønske meg minus profilsakene, men det er alt for dårlig oppdatert, og søkefunksjonen deres er ræva. det er også databasen over steder i drift, DJs, gigs o.l. Hvis dere får gjort noe med dette er det 1000 ganger viktigere for meg enn å legge opp profilbilde av meg selv og proklamere min egen sosiale status, ka-peesh?

Jeg kommer til å signe opp samme sekund som det lanseres, men ikke la det bli en ny bloc.no eller tilsvarende (no offence til gutta bak bloc som er kjempedyktige, men dere fatter tegninga)
jepp, nattguiden er vel den mest kjente for dette idag, men den sucker. forøvrig enig med alt Loud nevnte.
kommer guiden til å omhandle flere byer etterhvert ?