Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3429
Hei og god ettermiddag!

Har seg slik at jeg skal på landstreffet i Stvg i Mai. Jeg har ikke tatt mdma på utrolig lenge og føler at dette må være den perfekte plassen å være med molly.

Det jeg lurer på hvordan det er med politihunder? Er det slik at politiet som er på vakt er der for å passe på at folk har det bra, eller søker de etter dop og slikt? Er det politihunder på festivalområdet, noen som vet?
Var på Landstreff i Telemark. Der var det ihvertfall en hund. Vet ikke om det var narko-hund, skremselskampanje eller noe annet. Du må nok regne med å pakke sakene dine godt. De kroppsvisiterer også hver gang du går inn. Er du med på buss eller van blir du sjekka ekstra samtidig som de sjekker van/buss.

Edit: Siden stavanger er et veldig mye større arrangement, så regner jeg med at de har tilsvarende eller mer fokus på sikkerhet.
Sist endret av Mirage; 22. april 2016 kl. 17:36.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Var der i fjor. Jeg satt i bilen på vei inn, og sjekken der var ikke mye å skryte av ihvertfall. Åpna vel så vidt en bag og bare så inn i den. Var heller ikke noe politi/hunder som sjekka bilen.

Inne på området så jeg politiet et par ganger bare gå rundt, la ikke merke til noen politihunder. De gikk som oftest rundt i grupper med hodetelefoner og observerte, regner med at det var bråk de så etter. Lest at sånne treff ofte blir brukt som øvelse for politistudenter også.
Trådstarter
Takk for svar!

Da regner jeg med at politiet bare ser etter bråkmakere og sørpedritas ungdommer!
Får se om jeg tar med meg noe inn på festivalområdet, eller om jeg gjemmer det en plass utenfor.
Det har aldri vært noe problem, på LS