Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 839
sertifisert idiot
Heisann alle sammen!
Er det noen her som har byttet vifte på en Cisco 2950 24P?
Skulle gjerne vist hvor man kan få tak i orginalvifter, evt 3. parts som fungerer?

På forhånd, tusen takk!

#cyber
sertifisert idiot
Trådstarter
Glemte helt å legge til at det helst skal være i en norsk nettbutikk
Googlet modellnummeret, ser ut til å være en standard 40x40x20mm data-vifte med 3pins PWM, høy hastighet og høy airflow. Her har du en vifte som utifra specsene skal passe, men som ikke er fullt så effektiv som den orginale viften, og som er på lager i Norge.

Den HwT fant på komplett bør også passe, selv om den har enda lavere hastighet/airflow og ikke har samme tykkelse som originalen (10mm på Noctuaen, 20mm på originalen).
Sitat av yoloswag Vis innlegg
Googlet modellnummeret, ser ut til å være en standard 40x40x20mm data-vifte med 3pins PWM, høy hastighet og høy airflow. Her har du en vifte som utifra specsene skal passe, men som ikke er fullt så effektiv som den orginale viften, og som er på lager i Norge.

Den HwT fant på komplett bør også passe, selv om den har enda lavere hastighet/airflow og ikke har samme tykkelse som originalen (10mm på Noctuaen, 20mm på originalen).
Vis hele sitatet...
Den passer da jeg hadde en 2950 med de viftene, nå har jeg ett lass med 3750G som jeg også bør bytte viftene på..