Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3173
Inspirert av Hvilket simulator spill spiller du tråden, fikk jeg lyst til å prøve Euro Truck Simulator 2.

Dette har nå tatt litt av med to døgn med intens spilling, og jeg har anskaffet meg to ekstra skjermer. Totalt tre altså. Det jeg lurer på om det er noen flere som kjører ETS 2 med tre skjermer? Jeg får det ikke til å funke. Eller rettere sagt, det funker ikke optimalt. Lasta programmet som denne karen linka til i videoen sin, og det funker, men det er laggy, og får ikke den viewen jeg vil ha på de to andre skjermene.

Er det noen som har en bedre løsning, eller kan finne en til meg? Takker for svar
litt off topic... har noen prøvd det på 2 skjermer? prøvde å få det til selv, men eneste driveren som kjører spillet stabilt liker ikke eyefinity generelt...
Se her http://www.wsgf.org/forums/viewtopic.php?f=68&t=24894

Det er ikke sikker kortene dine støtter å spille det på 3 skjermer heller da...?

Har du nVidia ser du på denne, den andre er for AMD/ATI http://www.youtube.com/watch?v=TJfzRFshG2w
Sist endret av TheWaveable; 28. november 2012 kl. 23:40.
Ser du er hekta du også er sykt gøy!!
Veldig hekta. Ratt kommer på plass på fredagen. Onkel får nok ikke tilbake pcen sin med det første nei.. Men uansett, meg og thewaveable fant løsningen. Kunne sette opp "sourroud display" i nvidia sitt program. Så nå kjører det nokså bra.

Forresten: Noen som vet om alle lastebilene er sperra på 90 km/t? Er nesten ikke vits å kjøpe ny da bare for å få litt mer aks. :P
Sitat av trauMa Vis innlegg
Veldig hekta. Ratt kommer på plass på fredagen. Onkel får nok ikke tilbake pcen sin med det første nei.. Men uansett, meg og thewaveable fant løsningen. Kunne sette opp "sourroud display" i nvidia sitt program. Så nå kjører det nokså bra.

Forresten: Noen som vet om alle lastebilene er sperra på 90 km/t? Er nesten ikke vits å kjøpe ny da bare for å få litt mer aks. :P
Vis hele sitatet...
De er det ja, men du kan nedlasten denne "modden" Så er det ingen speedlimit,http://ets2-mod.blogspot.ro/2012/10/...eed-limit.html
Vil anbefale denne "modden". Den fjerner speed limit og du slipper at trailerne er stive som pinner.
SoftTH funker som berre faen! Du legger den i spelmappa, og den gjer resten sjølv Har brukt dette på ETS2, samt ETS1, GTS, og STDS Samt CoD4.
Sitat av lian1337 Vis innlegg
Vil anbefale denne "modden". Den fjerner speed limit og du slipper at trailerne er stive som pinner.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde denne, men den er fortsatt sperra på 90. Lasta den versjonen med no limit var det vel den het.
bare en liten advarsel... ratt å pedaler er veldig annerledes det er ekstremt responsivt og sensitivt i forhold til tastatur... vri rattet litt fort, så velter du på motorveien fikk forøvrig ikke pedaler til å funke, så om noen andre får det til vil jeg vite hva de måtte gjøre in-game
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bare en liten advarsel... ratt å pedaler er veldig annerledes det er ekstremt responsivt og sensitivt i forhold til tastatur... vri rattet litt fort, så velter du på motorveien fikk forøvrig ikke pedaler til å funke, så om noen andre får det til vil jeg vite hva de måtte gjøre in-game
Vis hele sitatet...
Aha. Skal se om jeg får det til. Fatter'n er på vei innover med ratt og pedaler Men tror du setter opp ratt + keyboard, også endrer du speed og brems til å være pedalene. Akkurat som om du skulle assigna en ny knapp på tastaturet.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bare en liten advarsel... ratt å pedaler er veldig annerledes det er ekstremt responsivt og sensitivt i forhold til tastatur... vri rattet litt fort, så velter du på motorveien fikk forøvrig ikke pedaler til å funke, så om noen andre får det til vil jeg vite hva de måtte gjøre in-game
Vis hele sitatet...
Har du driverne til rattet ditt? Jeg hadde ikke det først og da var det litt buggy, men med rette drivere funker det knall
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bare en liten advarsel... ratt å pedaler er veldig annerledes det er ekstremt responsivt og sensitivt i forhold til tastatur... vri rattet litt fort, så velter du på motorveien fikk forøvrig ikke pedaler til å funke, så om noen andre får det til vil jeg vite hva de måtte gjøre in-game
Vis hele sitatet...
wot?! Rattet er super nice om du stiller litt på settinga! Setter du opp ein instilling som heiter noke med linear steering eller noke sånt, så vil den vere mindre sensitiv på ein viss prosent av aksen, og meir sensitiv på utsida, ein slags deadzone. Når det kjem til pedalane, så må det vere noke feil med drivarane dine... sett at alt av hardware er kobla rett då! Ka ratt og pedal er det snakk om?

Eg har eit thrustmaster rallye gt, funker fjell! Har til og med clutsj, men har ikkje h-shifter.. vurderer å lage då
Sitat av trauMa Vis innlegg
Aha. Skal se om jeg får det til. Fatter'n er på vei innover med ratt og pedaler Men tror du setter opp ratt + keyboard, også endrer du speed og brems til å være pedalene. Akkurat som om du skulle assigna en ny knapp på tastaturet.
Vis hele sitatet...
har prøvd, men pedalene blir ikke registrert... tror det kan skyldes at det er noe billig dritt ingen har hørt om

Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Har du driverne til rattet ditt? Jeg hadde ikke det først og da var det litt buggy, men med rette drivere funker det knall
Vis hele sitatet...
det finnes bare 1 driver til settet mitt, som er ganske elendig... ikke engang verifisert for windows 7

Sitat av R0flcopter Vis innlegg
wot?! Rattet er super nice om du stiller litt på settinga! Setter du opp ein instilling som heiter noke med linear steering eller noke sånt, så vil den vere mindre sensitiv på ein viss prosent av aksen, og meir sensitiv på utsida, ein slags deadzone. Når det kjem til pedalane, så må det vere noke feil med drivarane dine... sett at alt av hardware er kobla rett då! Ka ratt og pedal er det snakk om?

Eg har eit thrustmaster rallye gt, funker fjell! Har til og med clutsj, men har ikkje h-shifter.. vurderer å lage då
Vis hele sitatet...
det finnes som sagt ikke en brukbar driver til settet mitt... vet du kan justere det, men originalt er det nesten skummelt å kjøre
Tråden har allerede gått OT så jeg fortsetter likegreit den trenden. Syns rattet er ALT for sensetivt. Ikke en bra opplevelse i det hele tatt. Har et logitech formula EX ratt, og har lastet driverene. Føler nesten ikke det er noen forskjell om jeg stiller sensen helt ned, eller helt opp ingame. Er like ille uansett.. Noen fler settings man kan stille på?
Still på "steering non-linear" vist rattet er for sensitivt.
Fått det bra til nå! Takk R0flcopter og alle andre som har hjulpet. Fantastisk spill
Sitat av trauMa Vis innlegg
Fått det bra til nå! Takk R0flcopter og alle andre som har hjulpet. Fantastisk spill
Vis hele sitatet...
Oh yep. Hvis du vil ha mods så skal jeg linke deg noen sider.
http://trucksimulator24.de/index.php...D=168&f20b2216
-----------------------------------------------------------------------
http://modscenter.pl/Forum-download-ets-2--36
-----------------------------------------------------------------------
http://18woset-mod.xooit.com/f245-Eu...imulator-2.htm
-----------------------------------------------------------------------
http://ets2-mods.com/
En god del sider her. Men de fleste er jo ikke Engelske sider.
No problemo Sleit sjølv noke jævligt med rattet, men det var mest fordi mitt berre har 270 grader :P