Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 746
Hei, for 1-2 måneder fikk jeg inkasso på en regning, det dreide seg om lite penger men jeg glemte så klart helt av den. Så det jeg lurer på er om det vil funke for meg å bestille en telefon 400krx12 måneder? det blir nå tatt en kredittsjekk for å se om alt er greit.

Mvh,
Exonize
Inkasso Kredittsjekk

Har det rukket bli registrert så skal du slite med å få det innvilget.
Sist endret av stagg; 13. september 2012 kl. 19:54. Grunn: bare rot
Om du er usikker på om du har betalingsanmerkning så kan du alltdis prøve? Verste er avslag.

Du har ikke betalingsanmerkning før regningen har vært totalt ignorert over en 3-6mnd periode.
Om jeg har en betalingsanmerkning vil ikke det gå da?`
Er ganske sikker på at den ble betalt innen 2-3 måneder den regningen jeg fik inkasso på.
Om regningen er betalt, skal vel merknaden forsvinne (om du hadde en). Skyt meg om jeg tar feil
Om regningen er betalt har du ingenting å frykte. Alle merknader SKAL slettes i det betalingen er motatt.