Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2306
Hei!

For noen få år siden hadde vi episoder med folk som døde av "Ecstasy". Pillene inneholdt vel PMA eller PMMA såvidt jeg har forstått. Rundt 2010 mener jeg å huske det var.

Hvordan er situasjonen idag? Ecstasy virker til å ha fått en ny vår med økt bruk og fokus. Finner en mye dritt i pillene idag også?
Selvsagt kan en være uheldig, men er det utbredt med piller som inneholder PMA eller PMMA i Norge, Skandinavia eller Europa nå for tiden?

At Ecstasypiller ofte kan inneholde koffein og speed er jeg klar over, men dette er slik jeg har forstått ikke det som tar livet av folk. Noen som har noen tanker, egne erfaringer eller sitter med håndfaste tall og statistikk på dette?
Det er russisk rulett å handle ecstasy, du vet aldri hva du får. MDMA krystaller og testkit er den eneste veien å gå.
Ecstasy inneholder ofte koffein og/eller metamfetamin eller i værste fall RC'er/syntetisk som du ikke vil ha i det.
PMA/PMMA er veldig giftig sammenlignet med MDMA, grunnen til at folk dør er at det tar lenger tid på å kicke inn og folk tror de har tatt for lite, så de redoserer.
Som han over sier: Testkit og krystaller. Krystaller er selvsagt ingen garanti for at det er MDMA eller at den er potent, men skaff et testkit, det er verdt det! Kan gå god for denne her.

Får du en pressa pille kan du selvsagt bryte av litt og teste det og. PMA/PMMA er ikke spesielt vanlig, men det kommer en bølge fra tid til annen, og du kan ha uflaks. Etter min erfaring er ren MDMA i krystallform det vanligste nå til dags, og den er vanligvis uten cuts, og har en høy renhet: 80-90%, i følge beslag fra Kripos.
Sist endret av seroto9n; 2. august 2017 kl. 21:19.
This is bat country!
gregory's Avatar
Kjøpte "MDMA" som var PMMA engang. Startet først med 0.2, etter 1-2 timer skjedde det ingenting. Redoserte med 0.15. Altså 0.35mg med PMMA. Dritten kicka inn etter 3-4 timer. Lite fin opplevelse. Englevakt den kvelden, og glad for at jeg fortsatt sitter her nå.

TESTKIT!!!!!
Sist endret av gregory; 2. august 2017 kl. 21:35.