Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2725
Anonym bruker
"Forbauset Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, sitter her nå med 30stk 5mg stilnoct og 6stk 2mg rivotril. Skal på en utenlandsreise om litt som jeg vet kommer til å bli angstfull, så tanken var å ta med rivotrilen i tilfelle rottefelle. Saken er den at rivotrilen er ervervet på ulovlig vis, så lurer på om noen kan gi meg en pekepinn på hvordan det vil gå gjennom tollen. Har resept på stilnocten, så har tenkt på å putte riven i stilnoct-esken og så si jeg har glemt resepten om det skulle bli et spørsmål, kan det funke?

Det andre jeg lurer på, er hvordan samtidig bruk av stilnoct og rivotril vil påvirke toleransen min. Skal ta 5-10mg zoldipem hver kveld før leggetid og rivotril ved nødstilfeller, tipper jeg spiser en 3stk rivotril i løpet av turen, men kan like gjerne regne med at jeg spiser alle sammen (ca 1 pille om dagen), så får jeg et "worst case" toleransescenario å forholde meg til.

(burde kanskje byttet plass på avsnittene, men er for lat atm. til å endre på det)
Hadde MDMA i toalettmappa forrige gang jeg reiste, tror ikke det blir noe problem. Putt det i en boks med multivitaminer ellerno. Har ikke opplevd trøbbel med dette enda, er i tollen på vei inn til et land slikt gir trøbbel. Med mindre du har med deg Semtex i toalettmappa får du nok ikke noe trøbbel.

Edit: Kan jo presisere at MDMAen var plassert inni barbermaskina mi.

Ville ikke tenkt noe over toleransen.
Sist endret av seroto9n; 13. juli 2017 kl. 21:47.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hadde MDMA i toalettmappa forrige gang jeg reiste, tror ikke det blir noe problem. Putt det i en boks med multivitaminer ellerno. Har ikke opplevd trøbbel med dette enda, er i tollen på vei inn til et land slikt gir trøbbel. Med mindre du har med deg Semtex i toalettmappa får du nok ikke noe trøbbel.

Edit: Kan jo presisere at MDMAen var plassert inni barbermaskina mi.

Ville ikke tenkt noe over toleransen.
Vis hele sitatet...
Men jeg skal jo igjennom tollen i hellas da :S Vel vel satser på at det ikke blir noe problem, det å putte i eske med andre piller er jo genialt, mtp. at det bare er et lite antall piller. Det jeg dog tenker litt på er hvis tollerne mot formodning skulle finne riven i pillesken. Vil ikke det da virke som et åpenbart smugleforsøk kontra det å si at jeg har glemt resepten? Eller har de mulighet til å sjekke det?

Shit, my cower is blown! Jaja, spiller vel liten rolle xd
Sist endret av Person_navn; 13. juli 2017 kl. 21:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville ikke vært stressa over det Er du stressa over det har du uansett en kvart rivo å ta før avreise ;D