Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 659
Har nettopp begynt å spille dette MMORPG spillet så, og må si at innenfor MMORPG sjangeren er dette helt klart det mest unike spillet etter min mening.

Uansett, lurer på om noen her spiller spillet? vis dere skulle gjort det, si ifra og ta gjerne med ingame nick og server dere spiller på så møtes vi kansje ingame en gang =)
off-topic: Hva koster det?
SinHazzard, gjett hva jeg fant på hjemmesiden da
http://support.cityofheroes.com/cgi-...i=&p_topview=1

Grafikken så ikke såå fet ut på de bildene som lå ute.
Nitrius's Avatar
Trådstarter
Nå er ikke grafikk alt som teller i et spill.
Jeg syns City Of Heroes er veldig bra så langt værtfall, helt klart det mest unike MMORPG spillet ute til nå.
Uansett anngående grafikken, kjører med alt på fult og jeg syns det ikke ser så værst ut til å være et MMORPG spill, eneste MMORPG spill som overgår grafikken i CoH er vel Star Wars galaxies og everquest.
Er ikke COH det spillet der men mekker egen superhelt med masse weirde kostymer og greier?
Jo.

Syns det er et veldig kult spill, men jeg gikk fort lei av det.
noen cracka servere til spillet?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
hahaa, holdt på å le meg ihjel da jeg så bildene fra kostyme konkuransen. jeg ler ikke med, men av.