Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 7467
For andre gang nå så blir det alltid et eller annet piss når jeg sitter å gambler. En gang rundt jul så satt jeg å gamblet, hadde akkurat fått freespins, så blir laptop slått av med det samme.
Dette skjedde nå nylig på leovegas.
Var inne på en winning streak på en turnering med ca 40 min igjen til jackpot også blir jeg automatisk logget av med et eller annet bug som ikke lar meg logge på igjen. En slags loop om du vil. Bruker Waterfox som browser, om det har noe å si.

Det er jo åpenbart at noen sitter å sabber. Sånt noe skjer ikke av seg selv helt uten videre.

Burde jeg se meg om etter en annen VPN tjeneste? Eller kan jeg anta at det er målrettet av en eller annen årsak.
Er du sikker på at det ikke er selve leverandørene av spillene du spiller som gjør det sånn?
Men hvor mange ganger har det IKKE skjedd?
Jeg synes ikke 2 hendelser kvalifiserer til "til stadighet" som du skriver i tittelen.

Og hvem mistenker du hacker deg for å ødelegge for dine free spins?