Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3246
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hadde denne ideen ganske lenge i hodet, litt i samme stilen som de magiske fleinsoppene men likevel annerledes. Jeg hadde vel helst lyst på en liten landsby av magiske sopphus, kanskje det blir noe slikt i fremtiden.

Det utkastet her er vel ikke langt unna å kunne sies være ferdig, det er dog småting jeg kanskje vil jobbe på: F.eks de hvite klumpene på hatten, muligens prøve å gjøre endringer i bakken, den er litt for skinnende noen steder.




Og noen bilder fra prosessen:




Tanker, kritikk etc tas med en stor klype salt
Har vært mye klunder for å få til den der.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Har vært mye klunder for å få til den der.
Vis hele sitatet...
Må takke for den moralske støtten jeg har fått på Discord av både deg og MeTheWall, periodevis Broge også. Samt takke for tålmodigheten, dere er vel ganske lei av å høre meg klage over dårlige ressurser på pcn.
Kan absolutt ingen ting om prosessen, men var utrolig kult bilde å nå har jeg praia den til skrivebords bakgrunn
Er fluesoppsammler av typ figurer i alle former å farver så denne passa perfekt
Thankies
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Må takke for den moralske støtten jeg har fått på Discord av både deg og MeTheWall, periodevis Broge også. Samt takke for tålmodigheten, dere er vel ganske lei av å høre meg klage over dårlige ressurser på pcn.
Vis hele sitatet...
Da er det heller jeg, som skal takke deg! Du har da gitt meg et lite innføringskurs i Blender. Riktig nok er minnet ganske vagt om hvordan en lager ting. Men jeg har da fått noen innføringer fra deg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei, å tusen takk til Dodecha som gav meg lov å bruke bildet til låta mi.
Mulig feil plass men her er den Brain Carpenter - Shattered
BRAND ∞ STRONG
Veldig kult!
Tror jeg hadde forsøkt å gjøre noe med størrelse forholdet
mellom sopp og trapp/dør/altan. Det skurrer litt nå.
Enten mindre sopp eller øke størrelsen på dret andre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Veldig kult!
Tror jeg hadde forsøkt å gjøre noe med størrelse forholdet
mellom sopp og trapp/dør/altan. Det skurrer litt nå.
Enten mindre sopp eller øke størrelsen på dret andre.
Vis hele sitatet...
I hodet mitt er "krypene" som bor der så små, om døren og verandaen (altan er et ikke-overbygd oppholdsplass på et tak) var større hadde det ikke vært nok plass inne i soppen for å kunne være et hus, som sagt i følge min fantasi.

Som en sidenotis er jeg fremdeles ikke fornøyd med de hvite flekkene på hatten. Det har kommet noe nytt i blender som heter geometri-noder som er ganske mer allsidig enn partikkelsystemer som jeg har brukt her.
Sist endret av Dodecha; 30. mars 2021 kl. 16:10.