Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5348
Meet the fockers
Atle's Avatar
4 16
Sitter på kokain-rus for første gang nå. Rigget meg til med OL på tv, litt rom&cola ved siden av og en god venn som har vært ute en vinternatt før. Ville prøve ut hvordan rusen av kokain var før jeg legger meg ut på byen med stoffet. Har tidligere kun brukt cannabis i ymse former. Er forøvrig 22 år og klar over hva jeg driver med om det gir noen mening.

Tok omtrent 0.1-0.2 gram med cola, kjøpt av en idealer som ikke selger under 5 gram av gangen, varmetestet til å være rundt 60%+.Smelter på omkring 150-155 grader ifølge kameraten som storbruker. Skulle være ordentlig god cola med andre ord. Jeg har ikke sovet mye natt til i dag, rundt 2.5 til 3 timer og var dødstrøtt før jeg tok stripene. Jeg delte det opp i to doser, en stripe i hvert nesebor i som sagt to omganger. Ikke den største dosen, men fungerte veldig bra. (Tror jeg)

Etter første omgang ble jeg med ett helt edru og helt våken. Alkoholeffekten forsvant fullstendig. Jeg var ikke full, men brisen nok til at jeg kjente at jeg hadde drukket litt. Visste ikke helt hva jeg skulle forvente meg ettersom jeg kun har prøvd cannabisstoffer tidligere.

Ble veldig snufsete og helt «lam» i munnen og nummen samtidig som jeg ble på en måte veldig glad. Glad for å være til, glad i OL, glad i rom&cola, glad i følelsen av å kjenne noe flytende i halsen siden halsen/svelget på en måte krympet litt. Lurte en liten periode på om jeg reagerte allergisk på kokain, men kameraten min forsikret meg om at det var helt normalt og jeg ikke kom til å bli kvelt eller noe i den gaten. Godt å høre synes jeg.

Jeg satt en stund stille i stolen og beundret hvor fort roerne rodde og hvor høyt folk faktisk klarte å hoppe kun hjulpet av en lang pinne. Jeg var overbevist om at jeg kunne klart det samme akkurat da. Etter et par minutter fikk jeg veldig lyst til å rydde vekk glass, hente lader til mobilen, hente lader til laptopen, se om det var noe nøtter i kjøleskapet osv. Fikset ikke helt å sitte stille kan man si.

Jeg blandet meg en ny drink og tok en slurk før jeg bestemte meg for å ta de to siste stripene. Jeg følte at jeg skjønte rusen og var ikke nervøs for den mer som jeg var de første to stripene.

Jeg gikk bort til bordet hvor kokainen lå og fikk det i meg, dog med litt hosteanfall grunnet størrelsen på disse var litt større enn de to første og lente meg tilbake i stolen for å se om rusen forsterket seg. Det gjorde den. Jeg var fullstendig på som vi sa i militæret, jeg kunne klart alt. Satt stille og lot rusen skylle over meg som en bølge mens jeg kun observerte alt som var rundt meg. Bildene på veggene ble vanvittig kule å se på, det ene som er et bilde av sanddyner skjønte jeg plutselig at lignet på en pupp, noe jeg fant veldig fascinerende.

Jeg hadde tatt restene som var igjen etter stripene og gnidd det utover tannkjøttet (som jeg har sett på film) noe som resulterte i at jeg fullstendig mistet følelsen i de fremre tennene og tuppen av tungen, ikke ubehagelig i det hele tatt, satt bare og følte på følelsen av å ikke ha følelse. Morsomt.

Var nå så våken som jeg aldri har vært noensinne og fikk en ubeskrivelig trang til å ringe noen bare for å prate. Det var enten dette eller å stikke en tur ut på byen, noe som ikke hadde vært lurt siden jeg skal være på jobb klokken 08.00 i morgen. Kameraten min hadde nå gått og lagt seg så jeg ringte en gammel kamerat og pratet om løst og fast. Deilig å prate. Gikk konstant i åttetall på taktterrassen, måtte være i bevegelse.

Snakket sikkert i 15 minutter og jeg hadde en deilig følelse av at jeg var i fullstendig kontroll over situasjonen, ikke at det var noen situasjon å snakke om, men allikevel. Så opp på nattehimmelen og visste på en måte hvorfor jeg var til. Skjønner helt klart hva folk mener med «kongefølelse» Også deilig. Høyheten, følelsesløsheten gikk gradvis over mens jeg snakket i telefonen, fikk også høre at jeg ikke kom til å ha noen ettereffekt av denne «trippen». Noen som kan bekrefte?

Gikk ned i stuen igjen og følte at jeg måtte skrive om opplevelsen mens jeg fortsatt hadde den i kroppen for å lese om det dagen etter. Mens jeg skriver dette mister jeg mer og mer av fjernheten av kokainen og alkoholen tar over igjen, egentlig deilig siden jeg må komme meg til sengs snart.

Jeg kjederøyker forresten nå, fikk/har en ubeskrivelig trang til å røyke helt vanlig røyk, det er sinnssykt deilig. Smaken, følelsen av å ha noe i munnen (ikke tenk homofilt), følelsen av å holde fast i noe, alt ved sigaretten egentlig. Fantastisk oppfinnelse.

Alt i alt var det en deilig opplevelse, kommer nok til å prøve det igjen i en mer sosial setting og håper at jeg ikke blir alt for glad i stoffet, som kameraten min dessverre er.

Kokain er en skikkelig deilig rus for en som ikke har prøvd noe spesielle stoffer, men vil ikke anbefale noen å prøve for jeg skjønner at dette er noe man fort blir glad i, spesielt om det er god kokain og ikke blandet ut med ymse andre stoffer. (Helt subjektivt og uten sammenligningsgrunnlag fra min side)

Dette er sikkert ikke den sykeste rus-rapporten dere har lest om, det var det heller ikke ment å være, måtte bare legge ord på hvordan opplevelsen min var og håper noen har nytte av dette

Ser nå at denne posten ble kanskje i overkant lang, men det får jeg bare leve med hehe. Ganske sikker på at det er en liten bivirkning.

Håper på noen tilbakemeldinger om den første posten min, hyggelige såvel som ikke hyggelige.
Har du sett denne?
Meet the fockers
Atle's Avatar
Trådstarter
4 16
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Har du sett denne?
Vis hele sitatet...
Nei, pleier ikke å ferdes med rus videor
Kanskje du bør, kokain + alkohol er absolutt ikke ufarlig kombinasjon!
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Kanskje du bør, kokain + alkohol er absolutt ikke ufarlig kombinasjon!
Vis hele sitatet...
Pfft.

En sannhet med moderasjoner.
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Kanskje du bør, kokain + alkohol er absolutt ikke ufarlig kombinasjon!
Vis hele sitatet...
Men kokain uten alkohol er bare kjipt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Artig rapport, men må påpeke at den ikke stemmer overens med mine erfaringer av kokain i det hele tatt. Men det er vel kanskje individuelt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kokain må nytes sammen med alkohol, mer er det ikke å si om den saken.

Synes hovedinnlegget var veldig beskrivende for slik jeg opplever det også.
Det spørs hva du vil ha ut av rusen. Hvis du vil feste så trenger man alkohol til. Synes det var en fin rusrapport og den var ikke for lang, siden du tvilte på det. Jeg opplever også rusen på samme måte som deg. Spesielt det med å gå rundt mens du holder foredrag i mobilen med siggen i munnvika er noe jeg kjenner meg godt igjen i.