Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 955
Har lenge brukt NNScript, men dette begynner å bli litt ut datert nå.
Så jeg lurer på om det finnes noe lignende der ute, noe som er funker og er bra?
ircN er ikke så halvgalt...
ircN og nbs-irc
script er så 10 september : <
www.mirc.com - hold det orginalt <3
det blir aldri bedre enn det du lager selv, aka skaff deg en ren mirc.exe og bruk den!

og lag stasj selv.
Laget bare selv før i tiden, i den siste tiden jeg brukte windows hadde jeg ircN. Er lett å lage ting selv slik man vil ha det, men for meg så hadde ircN det jeg var ute etter.
Greit om du forteller litt om hva du er ute etter i et script.
Ahh, husker den tiden da EnergyScript var konge! Kanskje det er det fortsatt? Prøv det du
Tja hva jeg er ute etter. Er vel egentlig ikke på jakt etter noe spesielt.
Vet at NoName har det jeg trenger, eller liker scriptet men det har ikke blitt oppdatert på en god stund nå, så lurte rett og slett på om det fantes noe tilsvarende der ute.

Hørt mye om Irssi i det siste også, men lasta ned .exe fila fra siden(kunne også velge å laste ned noe annet også kompliere .exe fila selv?) og det var ikke mye jeg fortsto, var jo et slikt dos vindu som poppa opp hvor jeg kunne connecte til en server eller lignende, ikke akkurat min smak, liker helst å ha et interface hvor jeg faktisk kan klikke på ting.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ircN har alltid vært min favoritt, hvis du har linux er BitchX absolutt favoritt :-)