Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 997
Er det noen av dere som vet når Halo 3 kommer ut?
Jeg klør etter å vite fortsettelsen!!!
Slutten på Halo 2 var noe så sinnsykt irriterende!!
www.tothegame.com <- for å sjekke utgivelsesdato.
Jeg fant ingen utgivelsesdato
vel, jeg har egentlig ikke peiling, men siden jeg ikke har hørt noe om det, vil jeg tippe at det tar lengre enn et år før det kommer
Det er enda ikke offisielt annonsert, og selv om Bungie jobber på et nytt spill er det lite som tyder på et Halo 3. Personlig tror jeg det er mer sannsynlig at de lager et nytt Myth-spill, eller noe annet spenende og avslutter Halo-serien med filmen som kommer sommeren 2007. Hvis det kommer et Halo 3, så blir nok ikke det før en god stund etter Xbox 360-releasen. Ryktet om at det kan bli en flaggskiptittel til Xbox 360 er lite sannsynlig, selv om 360 kan trenge det... Jeg testet Xbox 360 i "Joanna Darks leilighet" mandag, og release-spillene var ikke veldig bra om du liker skyte og actionspill.

Men, back to topic: Kommer det noe ny info, så får du siste nytt på www.HaloNorge.com
Sitat av Øby
Det er enda ikke offisielt annonsert, og selv om Bungie jobber på et nytt spill er det lite som tyder på et Halo 3. Personlig tror jeg det er mer sannsynlig at de lager et nytt Myth-spill, eller noe annet spenende og avslutter Halo-serien med filmen som kommer sommeren 2007. Hvis det kommer et Halo 3, så blir nok ikke det før en god stund etter Xbox 360-releasen. Ryktet om at det kan bli en flaggskiptittel til Xbox 360 er lite sannsynlig, selv om 360 kan trenge det... Jeg testet Xbox 360 i "Joanna Darks leilighet" mandag, og release-spillene var ikke veldig bra om du liker skyte og actionspill.

Men, back to topic: Kommer det noe ny info, så får du siste nytt på www.HaloNorge.com
Vis hele sitatet...
Jeg har fått bekreftet at det kommer garantert et Halo 3.
Jeg tror heller ikke at det kommer før om sikkert et år, og
jeg tviler på at det kommer på noe annet enn X-box 360.
Tror ikke det kommer på vanlig X-box.
Jasså, skulle likt å se hvam du kjenner...

Du er ikke den eneste med "venner" som vet - synes Halo 3 tråder alltid blir slik i åpne fora
Check it out yourself!!!
http://www.tothegame.com/

Det stod jo ikke noen utgivelsesdato
på "tothegame.com", så det er nok lenge
til.
Sist endret av CrazyWorm; 5. november 2005 kl. 18:44.
Er det ikke sakt av microsoft eller noe da at halo 3 skal komme? at det skal bli sluppet når sony slipper PS3? slik at det blir enda hardere konkuranse for at PS3 skal få et feste på markedet? noe slikt mener jeg å ha hørt værtfall.
Sitat av CrazyWorm
Check it out yourself!!!
http://www.tothegame.com/

Det stod jo ikke noen utgivelsesdato
på "tothegame.com", så det er nok lenge
til.
Vis hele sitatet...
Bare det å oppgi tohegame som "offisiell kilde" du har "fått bekreftet dette fra", er et hån mot kildekritikk. Kan du ikke lære å respektere de som faktisk har vært inne i 'miljøet' siden 1998, og forstå at de kanskje vet noe mer om dette enn deg, som har sett på release-listene på ToTheGame?

EDIT: Og, til opplysning; Halo 3 står som TBC. (Det betyr To Be Confirmed = ikke enda bekreftet offisielt)


Nitrius: Det du referer til er et intervju med mr. Gates som sa noe slikt som "The day PS3 launches, people will walk straight into Halo 3". Dette har han senere påstått er feilsitert i intervuet, og Bungie har også offisielt gått ut i en WWU og sagt i fra at spekulasjoner får forbli spekulasjoer, da mr. Gates aldri en gang har besøkt Bungies utviklerlokaler. Dette er uansett en interessant sak, som kan tyde på en 3'er, men det er fortsatt ikke bekreftet ofisielt.
Sist endret av Øby; 6. november 2005 kl. 02:23.
Time will show.
Halo 3 ble bekreftet av Bill Gates under Microsoft's pressekonferanse før E3 i år. Spillet står fortsatt uten releasdato(det kommer i 2006), men det er sagt at det skal slippes ut rett før PS3 releasen, for å kontre den.
Hmmm...kult!!
Endelig et skikkelig bevis på at Halo 3
kommer en eller annen gang.
Sitat av Laxaa
Halo 3 ble bekreftet av Bill Gates under Microsoft's pressekonferanse før E3 i år. Spillet står fortsatt uten releasdato(det kommer i 2006), men det er sagt at det skal slippes ut rett før PS3 releasen, for å kontre den.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder?
Sitat av Laxaa
Halo 3 ble bekreftet av Bill Gates under Microsoft's pressekonferanse før E3 i år. Spillet står fortsatt uten releasdato(det kommer i 2006), men det er sagt at det skal slippes ut rett før PS3 releasen, for å kontre den.
Vis hele sitatet...
Sitat av CrazyWorm
Hmmm...kult!!
Endelig et skikkelig bevis på at Halo 3
kommer en eller annen gang.
Vis hele sitatet...
Sitat av Meg
Det du referer til er et intervju med mr. Gates som sa noe slikt som "The day PS3 launches, people will walk straight into Halo 3". Dette har han senere påstått er feilsitert i intervjuet, og Bungie har også offisielt gått ut i en WWU og sagt i fra at spekulasjoner får forbli spekulasjoer, da mr. Gates aldri en gang har besøkt Bungies utviklerlokaler. Dette er uansett en interessant sak, som kan tyde på en 3'er, men det er fortsatt ikke bekreftet offisielt.
Vis hele sitatet...
*sukk* Titegnsregelen gjør forsåvidt også at jeg kan fore dere med teskjeer ved å nok en gang si: det er ikke offisielt bekreftet før man hører det fra Bungie, og derfor bør dere ikke håpe for mye og vifte for mye med "kunnskaper" dere tar fra løse lufta...
Sitat av Øby
*sukk* Titegnsregelen gjør forsåvidt også at jeg kan fore dere med teskjeer ved å nok en gang si: det er ikke offisielt bekreftet før man hører det fra Bungie, og derfor bør dere ikke håpe for mye og vifte for mye med "kunnskaper" dere tar fra løse lufta...
Vis hele sitatet...
Ja, ja. Men så vidt jeg har hørt, så skal spillet være under utvikling. Hvor vidt det Bill Gates sa er riktig, kan jo diskuteres, men det er jo den nærmeste man kan komme en offesiell bekreftelse, er det ikke, siden det er Microsoft Game Studios som gir ut spillet og antakeligvis finaisierer prosjektet.

Otaku: Se IGN's wrapup av Microsofts E3 pressekonferanse.
Halo 3 kommer til sommeren 2006. Det har vært snakk om Halo 4 også. Personlig tror jeg ikke de klarer å få alt ferdig til Halo 4.

Og til deg som sa at Halo the Movie avslutter spillserien, så handler den om Halo 1. Scriptet har blitt lagt ut på nettet. Hvordan kan en film avslutte et spill på den måten !
Utrolig hvor folk får all denne offisielle 100% korrekte informasjonen fra. Er det noen av dere som har kontaktinfo til de personene, for som leder av Norges største nettside om emnet hadde jo en slik superkilde vært helt perfekt
Sist endret av Øby; 14. november 2005 kl. 18:19.
www.xboxscene.com er jo en god informasjonskilde.. kan hende jeg tar feil med halo 4. men jeg husker noe om det